Olsenhower Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg er ikke en idiot dersom jeg jukser. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Im brilliant dette spillet handler vel mer om tålmodighet enn intelligens. eller? 7228731[/snapback] Ingen av delene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Morsomme greier. Jeg er visst brilliant. Er ikke så vanskelig da, bare litt lett å bli lurt om man har det travelt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er smart...missa når jeg skulle trykke 3x, 3x, 2x, 4x 7228659[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Press the lightest blue square? Hmm, mener jeg gjorde det, men neida. 7228705[/snapback] Samme her. Den er for drøy. Indigo og blå ligger for tett. 7228814[/snapback] Square Ja, også: Hva slags idiot skriver forresten "hvordan idiot"? Jeg var smart nok til å skrive ned instruksjonen til den siste oppgaven for å være sikker: Endret 6. november 2006 av Carl M Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) hihi, I'm brilliant :!: Endret 6. november 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg røyk på press the green button quick! Crappy touchpad satan. Kunne klart den om jeg da hadde hatt en skikkelig mus. Touchpaden hopper og hakker som en sprellesjuk loppe. Tok den igjen (frekkasen meg) og greide hele, dritlett. Endret 6. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ha jeg greide det!! Endret 6. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Press the lightest blue square? Hmm, mener jeg gjorde det, men neida. 7228705[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Square = firkant. Den lyseste klossen der var ingen firkant 7228805[/snapback] Tihi, du er søt Square=kvadrat. Den lyseste klossen var ikke et kvadrat. Bommet først på lightest blue en gang, så ble jeg brilliant Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg var smart nok til å skrive ned instruksjonen til den siste oppgaven for å være sikker: 7229221[/snapback] Jeg vant, men uten juks som papir&blyant. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kom meg til "smart". Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 faen den testen var jo helt feil! Hater at man måtte begynne helt på nytt pga 1 liten feil Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vant. Ganske artig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble Smart uten noe problem, men fikk problemer med musen da jeg skulle trykke Fort!. Gammel kulemus som ikke er til å stole på. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble Smart uten noe problem, men fikk problemer med musen da jeg skulle trykke Fort!. Gammel kulemus som ikke er til å stole på. 7230675[/snapback] Var der jeg falt av også... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble Smart uten noe problem, men fikk problemer med musen da jeg skulle trykke Fort!. Gammel kulemus som ikke er til å stole på. 7230675[/snapback] Man hadde da noen sekunder å gå på? Jeg plukka opp lommeboka fra gulvet med høyrehånda, så jeg fikk krøkket venstrehånda bort på musa og manøvrert musepekeren frem tid med venstra i tide. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ble Smart uten noe problem, men fikk problemer med musen da jeg skulle trykke Fort!. Gammel kulemus som ikke er til å stole på. 7230675[/snapback] Man hadde da noen sekunder å gå på? Jeg plukka opp lommeboka fra gulvet med høyrehånda, så jeg fikk krøkket venstrehånda bort på musa og manøvrert musepekeren frem tid med venstra i tide. 7230705[/snapback] Jeg gikk opp i etasjen over og laget meg popcorn, før jeg slengte meg ned trappen, rullet bortover gulvet og kastet en lommekniv, jeg tilfeldigvis hadde fått tak i på veien, bort på musen. Greide det akkurat. (Hadde nettopp sett Matrix, så det var ikke så vanskelig). Endret 6. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå