voluz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei! Skal få tilsendt en pakke fra Oslo til Trondheim med DHL. (Er snakk om en 40" LCD-TV.) Noen som har peil på hvor lang leveringstid DHL har? TV'n ble bestilt tirsdag sist uke, og visstnok sendt torsdag, men jeg har ikke sett snurten til den. Fikk på torsdag også et pakkenummer, men når jeg forsøker å "pakkespore" TV'n får jeg opp "ingen treff" på DHL.no. Betyr det at den ikke engang er registrert innlevert? Eller er sporingssystemet til DHL "fucked up"? Hvordan får jeg TV'n levert? Kommer de på døren eller må jeg hente den på et eller annet sentralt DHL-lager i Trondheim? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ring til DHL og snakk med dem. Ikke se bort i fra at du må hente TV'en på et lager, hvis du ikke vil vente lenge på å få den. DHL=Delvis Håpløs Levering... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bruker å gå smertefritt, annbefaler at du ringer evt leverandøren og transportøren. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Skal visst gå 3 virkedager i følge butikken hvor jeg kjøpte TV'n. Og den gikk ut fra lageret deres på torsdag... Så burde være her tirsdag eller onsdag da, spørs når den ble sendt på torsdag... De skulle visst kontakte DHL for å høre status - ettersom jeg ikke finner den med pakkesporing... Noen flere som vet om den blir levert på døra eller om den må hentes på et sentralt lager? Forsåvidt samma for meg, får den vel inn i stasjonsvogna forhåpentligvis. Men alt som leveres på døra er jo kjekt... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Butikken har sjekka status hos DHL, og pakken er ankommet Trondheim og står nede på PIR'n... Leveres i morra. Stjerne i margen til Serviceavdelingen AS (Sony Store) og DHL da... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 TV'n kom i dag gitt. Levert på døra og bært helt opp i leiligheten.. pluss i margen til DHL her. (Pakkesporinga deres har imidlertid fortsatt ingen treff, så her er noe galt ja...) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fikk sendt en stor pakke fra USA til der jeg jobber via DHL. Det tok under 24 timer fra vi fikk beskjed om at den var sendt til den var fremme. Var riktignok Express, men intet annet enn imponerende. Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bestilte minnebrikker fra en butikk i Irland som sender med DHL. To dager etter bestilling ble varen levert med budbil til meg på jobben. Prisen omtrent den samme som pakkesending med posten i Norge. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Høres bra ut, men slik er det jo ikke med Tollpost (tullpost) Der er det jo bare rot hver eneste gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå