Stig-Arne Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Gainward AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR "Ultra/650TV/DVI", Retail og Gainward AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR "Ultra/650TV/DVI Golden Sample", Retail Hva er det spesielle med golden sample ? klokkingen er den samme Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 er vel ikke at det følger med slike 3d briller eller noe slikt dritt? jeg har akuratt samme skjermkort som deg (det som står i sign) :smile: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Har akkurat bestillt nytt kort så, ville bare vite om jeg ville gå glipp av noe når jeg valgte det andre kortet ikkje golden sample...!!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Golden Sample korta skal tåle mer overklokking enn de "vanlige" kortene til Gainward (er ikke sikker, men hvis jeg ikke tar helt feil er de lagd av bedre komponenter også?). Det er det samme med Deluxe korta til ASUS. [Edit: La til no jeg glemte] _________________ Forumet beste side finner du her. Ta deg en tur hit da vel, just for fun! [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-11 12:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå