Gå til innhold

Pakkeløsninger (Nikon D50)

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat flyttet til Skottland og skal kjøpe meg et Nikon D50 her, da det er mye billigere enn hjemme. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg å vurdere innholdet i en del pakkeløsninger jeg kan skaffe her borte. Pakkene blir naturlig nok dyrere jo mer de inneholder, men jeg vet ikke om prisforskjellene er verdt det, fra pakke til pakke. Forskjellene ligger i hvilke objektiver, minnekort og vesker som følger med. Nedenfor er en link til de nettsiden der de forskjellige pakkene er oppramset, slik at dere kan vurdere innholdet ut ifra dem istedet for at jeg forklarer hva de inneholder (velg Nikon i søkefeltet, så slipper dere å se på alle de andre kameraene). Lurer først og fremst på forskjellene på minnekort og objektiver i de forskjellig pakkene.

Pakkeløsninger- Nikon D50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat flyttet til Skottland og skal kjøpe meg et Nikon D50 her, da det er mye billigere enn hjemme. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg å vurdere innholdet i en del pakkeløsninger jeg kan skaffe her borte. Pakkene blir naturlig nok dyrere jo mer de inneholder, men jeg vet ikke om prisforskjellene er verdt det, fra pakke til pakke. Forskjellene ligger i hvilke objektiver, minnekort og vesker som følger med. Nedenfor er en link til de nettsiden der de forskjellige pakkene er oppramset, slik at dere kan vurdere innholdet ut ifra dem istedet for at jeg forklarer hva de inneholder (velg Nikon i søkefeltet, så slipper dere å se på alle de andre kameraene). Lurer først og fremst på forskjellene på minnekort og objektiver i de forskjellig pakkene.

Minnekortene er de samme i alle pakkene, det samme er kameraveskene. Det er også det samme kit-objektivet, Nikon AF-S 18-55, som følger med i alle, men de to dyreste har i tillegg enten et Tamron eller Nikon teleobjektiv. Disse koster hhv. rundt 1000 og 1800 kr som billigste i produktguiden, og prisen du betaler er således gunstig. Jeg ville valgt Nikon, kanskje mest av "jåleri", men har også fått inntrykk av at den er litt skarpere. Aller helst ville jeg heller spart pengene og investert i et helt annet objektiv, men det er jo ikke de store summene, så det går an å se om det holder mål til din bruk. Det kan veldig godt være!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...