Paddington2006 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Får man ikke tak i Linksys denne routeren lenger? Noen som kan peke til en norsk butikk som har den? Eller har den blitt erstattet av noe nytt og bedre ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er sikkert ikke umulig, men ligger på samme pris som den nye standarden. Og jeg ville heller tatt den Den er støtter også b og g nett samt n *velkommen til forumet* Endret 6. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Naboen kjøpte en hos Elkjøp.... (B vare men dog...) Forresten så var det ikke den som var avbildet ! Endret 6. november 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Paddington2006 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er sikkert ikke umulig, men ligger på samme pris som den nye standarden. Og jeg ville heller tatt den Den er støtter også b og g nett samt n *velkommen til forumet* 7228436[/snapback] Hvilken er det nye standaren kan du gi meg en link til det nye produktet fra Linksys i såfall? Eller er det denne? linksys Endret 6. november 2006 av Paddington2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå