kvalvik Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei, Jeg har et creative lydkort som jeg gjerne skulle ha koblet på stereoanlegget mitt - sånn at jeg kan spille av lyden på anlegget og overføre musikk til pc-en (fra kassettspilleren! Noen som husker hvordan den ser ut?=). Noen som vet om dette er mulig og hva slags kabel jeg i så fall trenger? Kenneth Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan bruke 2 stk <3.5mm Jack til Phono(RCA)-kabel> Den en fra pc (line out) til en ledig inngang på forsterkeren. Den andre fra Tape/Rec-utgangen på forsterkeren og til pc'n (line-in) Lenke til kommentar
kvalvik Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Vet du hvor jeg får tak i det? Kenneth Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Elkjøp, Expert, Spaceworld f.eks, men ikke gi mer enn en 50-lapp. De har dem også på noen billigbutikker som Nille o.l, fant meg til 20kr på "Maxi20" butikken her i Ålesund. Grei kvalitet, mer enn bra nok for kassettopptak :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå