Akvarius Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) pfff, møkka produkt. umulig å bruker om du er kjeivhendt Likte heller ikkje keyboardet.. Endret 7. november 2006 av Akvarius Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Musa var rett og slett ubehagelig å holde i. En feit og stutt liten klomp. Vel, jeg kan vel ikke si at dette er et vellykket produkt.. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 fra produktsidene deres: Patented illumination technology with on/off switchThe Fatal1ty Gaming Keyboard illuminates for better vision in low light or dark environments. hehe, høres ut som de har funnet opp lyspæren (ja jeg vet at det finnes LED og andre teknologier, men det må være måte på å fremheve alt som nyvinning og best-thing-since-sliced-bread) Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes fatal1ty-musa er noe av det mest behagelige jeg har tatt i av mus. Får vondt i hånden av logitech MX510/18 og G5, men fatal1ty kan man bruke i timesvis uten problemer. Den gamle fatal1ty 1010-musen var ubrukelig, så jeg håper den nye fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 pfff, møkka produkt. umulig å bruker om du er kjeivhendt Likte heller ikkje keyboardet.. 7235038[/snapback] Hvor fikk du kjøpt det da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå