Gå til innhold

DJ Stalin goes noise


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke fordi jeg liker DJ Stalins musikk spesielt godt.

7248318[/snapback]

 

Eg må innrømma at eg ikkje har nedlasta albumet før no, etter ein fæl opplevelse med forrige album. Men etter mr.SS' sin fantastiske anmeldelse, kunne eg ikkje motstå fristelsen.

 

Har berre høyrd "Theme From Pink Floyd" endå. Men eg liker da eg høyrer! Eigentleg ikkje fan av techno, men den sangen greip meg verkeleg, nydeleg! :love: Gleder meg til resten.

7247978[/snapback]

 

Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar.

 

Det eg tidlegare har sagt, er at eg rett og slett ikkje har peiling på techno, men eg veit at det er elektroniske beats, med lite/meiningslaus/repeterande/ingen tekst, det er fellesnemnaren for techno og DJ Stalin Goes Noise.

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Denne mannen har hentet sin inspirasjon fra DJ Stalin:

http://www.youtube.com/watch?v=QbBBczzDeCA

7248523[/snapback]

 

Det er riktig. Merzbow sendte DJ Stalin en låt som han remixa. På albumet heter den Sino-Belgique Rottweiler.

 

Theme from Pink Floyd er noe av det sykeste jeg noensinne har hørt, tar jo av etter ca. 5 minuter, ble skikkelig euforisk jeg.

7248338[/snapback]

Sånn skal det låte! Noise er musikkens høyeste kunstform.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Les dette én gang til, kanskje, Doughieman

Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar.

7248335[/snapback]

Lenke til kommentar
Les dette én gang til, kanskje, Doughieman
Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar.

7248335[/snapback]

7248565[/snapback]

Sorry, for min del kunne dette like godt vært techno :hmm: Meir har ikkje eg å sei om den saken, greit om de har andre meiningar.

 

Kanskje eg er døv eller noko, men det er min meining :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...