F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Theme from Pink Floyd er noe av det sykeste jeg noensinne har hørt, tar jo av etter ca. 5 minuter, ble skikkelig euforisk jeg. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det er ikke fordi jeg liker DJ Stalins musikk spesielt godt. 7248318[/snapback] Eg må innrømma at eg ikkje har nedlasta albumet før no, etter ein fæl opplevelse med forrige album. Men etter mr.SS' sin fantastiske anmeldelse, kunne eg ikkje motstå fristelsen. Har berre høyrd "Theme From Pink Floyd" endå. Men eg liker da eg høyrer! Eigentleg ikkje fan av techno, men den sangen greip meg verkeleg, nydeleg! Gleder meg til resten. 7247978[/snapback] Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar. Det eg tidlegare har sagt, er at eg rett og slett ikkje har peiling på techno, men eg veit at det er elektroniske beats, med lite/meiningslaus/repeterande/ingen tekst, det er fellesnemnaren for techno og DJ Stalin Goes Noise. Endret 8. november 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det er ingen beats i DJ Stalin goes noise. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det er ingen beats i DJ Stalin goes noise. 7248500[/snapback] Du forstår kva eg meiner.. Endret 8. november 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Kosmonaut! Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Denne mannen har hentet sin inspirasjon fra DJ Stalin: http://www.youtube.com/watch?v=QbBBczzDeCA Du forstår kva eg meiner.. 7248518[/snapback] Egentlig ikke. Endret 8. november 2006 av AgnusDei Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Denne mannen har hentet sin inspirasjon fra DJ Stalin:http://www.youtube.com/watch?v=QbBBczzDeCA Du forstår kva eg meiner.. 7248518[/snapback] Egentlig ikke. 7248523[/snapback] Ikkje du, eg snakkar til unge thendrup Edita for forståeligheits skuld Endret 8. november 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tror du kanskje mener at all "elektronisk" musikk er omtrent det samme. Det kan jeg kanskje skjønne. Men at du kan mene at dette her ligner på techno, kan jeg overhodet ikke skjønne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Denne mannen har hentet sin inspirasjon fra DJ Stalin:http://www.youtube.com/watch?v=QbBBczzDeCA 7248523[/snapback] Det er riktig. Merzbow sendte DJ Stalin en låt som han remixa. På albumet heter den Sino-Belgique Rottweiler. Theme from Pink Floyd er noe av det sykeste jeg noensinne har hørt, tar jo av etter ca. 5 minuter, ble skikkelig euforisk jeg. 7248338[/snapback] Sånn skal det låte! Noise er musikkens høyeste kunstform. Endret 8. november 2006 av cun Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tror du kanskje mener at all "elektronisk" musikk er omtrent det samme. Det kan jeg kanskje skjønne. Men at du kan mene at dette her ligner på techno, kan jeg overhodet ikke skjønne. 7248543[/snapback] Eg meinte at all elektronisk musikk er omtrent det samma. Endeleg ein som forstår da eg seier. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Les dette én gang til, kanskje, Doughieman Jeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar. 7248335[/snapback] Lenke til kommentar
Kosmonaut! Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Eg meinte at all elektronisk musikk er omtrent det samma. Endeleg ein som forstår da eg seier. 7248549[/snapback] Helt enig! 'DJ Stalin Goes Noise' er helt likt f.eks dette: Ugress feat. Therese Vadem - Decepticons Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Les dette én gang til, kanskje, DoughiemanJeg kan grunngi hvorfor jeg mener postene dine er lettere tilbakestående: Techno og Noise har kun en fellesnevner omtrent, det er at det er musikk. Blir det samme som å sammeligne pop og black metal fordet at begge kan ha gitar. 7248335[/snapback] 7248565[/snapback] Sorry, for min del kunne dette like godt vært techno Meir har ikkje eg å sei om den saken, greit om de har andre meiningar. Kanskje eg er døv eller noko, men det er min meining Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ålreit, der setter vi stopper for debatten om noise og techno er det samme. Vil jo ikke risikere at slemme mods kommer og stenger denne vidunderlige tråden. Flere tilbakemeldinger nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå