mysjkin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er på jakt etter en ny mobil og vil helst ha en fukt- og støtsikker. Noka 5410i er jo et alternativ, men hva annet finnes? Jeg vet siemens hadde noen bra tidligere, men jeg finner ingen aktuelle i prisguiden(noen telefoner er merket som fukt- og støtsikker, men det går jo ikke an å søke etter det). Telefonen må ha java og mulighet til PC tilkobling, det er fordelaktig med radio, alt annet er likegyldig. M. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Om du syntes Nokia er OK er Nokia 5500 Sport trolig telefonen du leiter etter! Nokias første hard-ass telefon med s60 Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Om du syntes Nokia er OK er Nokia 5500 Sport trolig telefonen du leiter etter! Nokias første hard-ass telefon med s60 7228958[/snapback] og vis gidder å vente litt kommer denne i music edition dvs større minnekort 512Mb miniSD bedre høretelefoner bærestropp og sykkelholder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå