BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hverken uTorrent eller Bitlord virker med mitt NTE bredbånd. Hadde ingen problemer med min forrige leverandør. Noen som har vært borti det samme? Har åpnet porter i min trådløse router, og satt IP til statisk. Har ingen router fra NTE jeg kan gå inn på, da dette er fiber som går gjennom en "hjemmesentral" som styrer TV osv.... HJELP! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Både uTorrent og Bitlord er vel slike program som man laster ned torrentfiler med. Dette er vel sånnt som vi ikke snakker om her på forumet. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Både uTorrent og Bitlord er vel slike program som man laster ned torrentfiler med. Dette er vel sånnt som vi ikke snakker om her på forumet. 7227738[/snapback] Er fult lovlig å snakke om det da programmene ikke er ulovlige i seg selv men kan brukes til ulovlig nedlastning. Er mange som bruker disse programmene til bare lovlige ting Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Nemlig. Må også nevnes at Xfire ikke vil la meg logge på! Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hverken uTorrent eller Bitlord virker med mitt NTE bredbånd. Hadde ingen problemer med min forrige leverandør. Noen som har vært borti det samme?Har åpnet porter i min trådløse router, og satt IP til statisk. Har ingen router fra NTE jeg kan gå inn på, da dette er fiber som går gjennom en "hjemmesentral" som styrer TV osv.... HJELP! 7227718[/snapback] Hej. Tror nok ikke det er NTE linjen din som er problemet.... Jeg har i alle fall ingen problemer med NTE og uTorrent. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Høres ut som om det er ruteren din som er problemet. Har NTEbb selv, og alt funker perfekt, ingen sperrede porter eller noes likt tull. Du kan jo teste med en kabel rett til sentralen, da finner du fort ut at det er ruteren din som er problemet. BTW, noen som vet om det fungerer å koble seg forbi sentralen med fibernettverkskort? Hadde vært tøft med fiber helt fram til ruteren. Endret 6. november 2006 av jzono1 Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hverken uTorrent eller Bitlord virker med mitt NTE bredbånd. Hadde ingen problemer med min forrige leverandør. Noen som har vært borti det samme?Har åpnet porter i min trådløse router, og satt IP til statisk. Har ingen router fra NTE jeg kan gå inn på, da dette er fiber som går gjennom en "hjemmesentral" som styrer TV osv.... HJELP! 7227718[/snapback] Hej. Tror nok ikke det er NTE linjen din som er problemet.... Jeg har i alle fall ingen problemer med NTE og uTorrent. 7227993[/snapback] Har du bestilt med fast IP-adresse? Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Har dere fast IP? Endret 6. november 2006 av BenLeiper Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Høres ut som om det er ruteren din som er problemet. Har NTEbb selv, og alt funker perfekt, ingen sperrede porter eller noes likt tull. Du kan jo teste med en kabel rett til sentralen, da finner du fort ut at det er ruteren din som er problemet. BTW, noen som vet om det fungerer å koble seg forbi sentralen med fibernettverkskort? Hadde vært tøft med fiber helt fram til ruteren. 7228102[/snapback] Det skal jeg teste! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg å har NTEBB og der funker alt Ta kontakt med de Hvilken ruter har du? Min branmur som ligger i ruteren blokkerte xfire og måtte åpne portene selv... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ja, har fast ip, men det har ingenting å si. Ip-en forandrer seg ikke sååå ofte når man ikke har fast ip. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ja, har fast ip, men det har ingenting å si. Ip-en forandrer seg ikke sååå ofte når man ikke har fast ip. 7228338[/snapback] NTEBB har dynamisk ip og den har aldri skiftet hjemme hos meg Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ja, har fast ip, men det har ingenting å si. Ip-en forandrer seg ikke sååå ofte når man ikke har fast ip. 7228338[/snapback] Leste en plass på sidene deres at tilogmed dem som brukte icq måtte/burde ha fast ip! Det er nå litt rart at routeren min plutselig sperrer for Xfire og uTorrent bare jeg skifter leverandør da! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Fast ip trengs til ting som dc og til domenenavn o.l er det å anbefale. Men andre ting så trengs det ikke! Men sjekk innstilinger på utorrent om det står ipen du hadde før. Bruker azereus og der trengs ikke det i alle fall. Men prøv å resete ruteren din. For NTEBB trengs ikke noe vanskelige innstilinger på ruter. Sett den på at den tar mot dynamisk ip. Og vipps nette er oppe å går med en gang For guds skyld ikke ha den stående på noe annet, det vill bare bli krøll. Så må du også huske at du har nett fra lyse! Ikke fra NTEBB, de leverer kun for lyse Endret 6. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ja, har fast ip, men det har ingenting å si. Ip-en forandrer seg ikke sååå ofte når man ikke har fast ip. 7228338[/snapback] Det har tydeligvis alt å si med fast IP ho NTEBB, for da jeg kobla direkte inn i sentralen uten å gå via routern, skjedde akkurat det samme som før. Hverken Xfire og utorrent vil ikke la meg logge på/laste ned! ¤%#&/%/ Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har ikke fast ip jeg og virker både utorrent på det blå nettverket og Azureus på det orange Kjører smoothie etter hjemmesentral Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For de som er i tvil om det er lov til å diskutere torrent-software så er det faktisk lovlig. Det er mye i dag som slippes via torrent-teknologien som updates til spill, linux-distroer og mye annet. Det er lov å diskutere bruk av programmet ja, så lenge man holder seg unna alt som har med warez å gjøre så er dette lovlig. Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke fast ip jeg og virker både utorrent på det blå nettverket og Azureus på det orange Kjører smoothie etter hjemmesentral 7232354[/snapback] Prøv å kjøre Xfire! Vedder på at du ikke får kobla deg opp! Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror noen isp er sperrer for kjente porter for feks. fildeling. Prøv instillinger i utorrent til at den bruker en annen port... Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Tror noen isp er sperrer for kjente porter for feks. fildeling. Prøv instillinger i utorrent til at den bruker en annen port... 7234887[/snapback] Har prøvd utallige porter, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå