poppy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er på jakt etter et program som lar meg sette passordbeskyttelse på katalog-nivå i Windows XP. Grunnen til dette er at vi er et par mennesker som bruker samme maskin og samme bruker. Vil da gjerne ha en katalog som de andre ikke kan komme inn på. Jeg vet at problemet blir løst om vi oppretter flere brukere, men det er av mange årsaker ikke aktuelt. Noen forslag?? Lenke til kommentar
MullahBullah Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Du kan benytte et program som heter "Folder Guard PRO". Programmet ligger ute på Kazaa etc. og er forholdsvis intuitivt i bruk. Du kan både passordbeskytte mapper og/eller gjøre dem usynlige. Enjoy! :wink: Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Har hørt mye bra om Magic Folders, men har selv ikke fått det til. Tror jeg fant det på download.com Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Folder guard pro har jeg også brukt. jasså du skal skjule porr for mor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå