remi sture Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann! Jeg skulle prøve å installere Boot Camp tidligere i dag, men fikk beskjed om å starte med installerings-cden, for disken måtte repareres. Maskinen hengte seg totalt, og jeg så ingen annen utvei enn å slå den av. Da jeg så videre skulle starte maskinen igjen, startet den automatisk fra cden, grunnet at den nå ikke finner disken min. Hva gjør jeg nå? Ikke får jeg startet OS X, og ikke får jeg reinstallert, da maskinen ikke finner noe målvolum å installere OS X på. Det er rett og slett krise nå, og trenger virkelig hjelp. Anyone? :-( Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hadde samme problemet. jeg startet den på nytt med tiger cden i og holdt inne knappen "c" så gikk alt på skinner, den klarte til og med å rett opp de gamle dokumentene mine. så bootcamp er: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Prøv å hold inne alt menst du booter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå