vibh Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hei! Kan noen på en enkel og lettfattelig måte forklare meg hva som er forskjellen på Intel® Graphics Media Accelerator 950 (med opptil 256 MB delt minne) og 256 MB NVIDIA® GeForceTM Go 7400 TurboCache (64 MB/ opptil 192 MB delt)? Jeg skal kjøpe dell xps m1210, og har ingen mistanke om hva jeg bør velge. Prisforskjellen er på over 2000 kr. Spiller det bare noen rolle i forhold til spill, eller også i forhold til f.eks bildebehandling e.l.? På forhånd takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Det viktigste for deg er vel at det første spiser av system minnet ditt, mens det andre har sitt eget dedikert minne. Jeg ville uansett valgt sepparat skjermkort og ikke ett onboard. Det gjør også at maskinen vil være verdt mer over tid om den skal selges. AKIRA Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Integrerte grafikkløsninger er som oftest ALT for svake til å kunne brukes til noe annet en web-surfing og tekstbehandling. GMA950 tilsvarer ytelsen til billige skjermkort fra 4 generasjoner tilbake. Invester heller i et dedikert skjermkort. Det vil du ikke angre på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå