Øystein.F. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er ei brutal verd, men nokon må ta jobben med å dele mytologiske beist i to. Les mer Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Multiplayeren skulle ha vært over kun en omgang slik at i det minste alle får muligheten til å ordne seg klar:) blir litt teit at i andreomgang så har fienden en stor overhånd siden de slaktet deres lag og har masse skills, og enda værre er det i tredjeomgang. Men Mage og Archer var mine to beste classes da:) Eide mange med de;) Mage var det bare å skaffe seg flammekula å oppgradere fireskill så var det bare å hamre løs:) Archer var det bare å velge fritt korsn spesiallpiler du ville ha + litt mer reloading og styrke på buen så var du i boks:) Warrior og priest kom vel på min andreplass da:) så assassin som jeg ikke helt fikk taket på da menmen;) og er totalt enig med det der kyklopsgreiene. det er nærmest kipt at bare man kan beseire den på ''en'' måte :/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ening i det som står, ville også gitt det 7 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 God omtale, og er enig med karakteren... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er også enig i karakteren. En del av spillet kan bli litt laggete, og multiplayeren er foreløpig en svak del av spillet. Så 7/10 er fortjent Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvor forskjellig er Demo MP i forhold til retail MP da? Hvis de er temmelig like er jeg uenig i MP-karakter iallefall. Jeg hadde tonnevis av morro med demoen (var det kanskje beta?) - kanskje du bare ikke fikk helt grepet på det? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Single player 10/10. Multiplayer 5/10. Ville jeg gitt det. Utrolig artig spill på SP. Kjøpte det på lørdag forrige uke og var ferdig på søndagen dagen etterpå. Klarte ikke å stoppe. Måtte ha noen pauser for å ikke besvime. Synes spillet er litt bedre en HL2. Men det kunne vert litt lengre Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg må si du gir MP delen mye pepper som den ikke helt fortjener. Jeg skal si meg enig i at spillet kunne trenge en manual til multiplayer delen av spillet, men det tar jo ikke så lang tid å finne ut på egenhånd. Du gir inntrykk av at 'Mage' og 'Archer' er noen ubruklige klasser fordi det er mulig å strafe unna piler og magi "skudd". Alle klassene har sine styrker og svakheter, det gjelder bare å spille klassen på rett måte, og ha et snev av samarbeid med dine lagkamerater (ja, dette er et lagspill). Hvis folk strafer til siden hele tida, hva med å ikke sikte rett på? Du skriver at det er urettferdig for de "nye" spillerne som blir med, at de som har holdt på en stund beholder sin level. Det må jo nesten til, på hvilken annen måte skal folk få tak i det siste på skill treet? Prøv å gå sammen med andre hvis du dør for lett. Det er egentlig ikke umulig å drepe en høy level (1vs1) hvis du er level 1, oddsen er ikke på din side, men det er ikke umulig. At spillet er ubalansert? Per dags dato, ja, men hvilke spill er det som ikke har ubanalsert multiplayer eller bugs rett etter release? Gi dem litt tid med å komme med noen patches, så ordner dette seg. Hvis du spør meg hvilke klasser som er ubalansert, så er det 'Mage' og 'Priestess'. Mages får nærmest en instant death railgun, hvis de velger lighting treet + "the lighting ball of armageddon" (bare et kallenavn fra meg, vet ikke helt hva den heter), som er utrolig treg men kraftig, kan skade folk som er i nærheten av ballen og treffer ballen direkte er det instant death. Priestess med 'bramble' er så dødelig 1vs1 for melee klasser, at de bør like så godt snu og gjemme seg. Nå er dette riktig nok et lagspill og det er egentlig ikke meninga og bare sloss mot folk 1vs1. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ikke enig i omtalen, dette spillet er årets spill UTEN TVIL. Dere glemmer hvor nyskapende og kunsterisk spillet virkelig er. Hvor ofte er det vi har fått oppleve slik gameplay ? NESTEN ALDRI ! Se på hvor latterlig Gothic 3 er , så ta en runde i Dark Messiah og se forskjellen. Fy flate sier jeg bare. Fysikken, animasjonene og lydene er vindundelige. Man kan virkelig slå seg løs når man slåss, bruke kreativiteten. Har savnet ett slikt spill helt siden Rune kom. Endret 6. november 2006 av Avean Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er enig med omtalen, men jeg ønsker at det var mindre multiplayer brett til deathmatch. Kanskje på størrelse med multiplayer brettene fra spillet Rune ? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det fortsatt saann at man bare behoever aa sparke to kasser i hodet paa en orc saa er han doed? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Må si multiplayer er litt morro jeg da, og det med at archer og mage er dårlig der er bare tull, høres ut for meg som anmelder har spillt mage/archer i 5 minutter, ikke fått noen kills og gitt opp. Og jeg foretrekker Archer eller Mage fremfor de andre class'ene. Men ja er litt synd at multiplayer har en tendens til å kræsje, men hvis du setter "sound quality" ned så fikser dette seg(funka for meg). Uansett, kos dere. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Husk at dette er faktisk et singelplayer spill, og multiplayeren er vell mer en "bonus" å dømme. (selv om den kunne vært bedre, så er det jo ikke dette spillet handler om ) Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 helt riktig andrull Burde ikke dømme spillet etter multiplayeren :/ Har barwe spilt demoen, men dette spillet er nyskapende Raijin: fortsatt sånn? når var det slik? i demoen? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har spilt spillet på full guffe på 1680*1050, vanvittig gode effekter og spillopplevelse. Multiplayer er ok, har defintivt forbedringspotensiale. Singleplayer gir jeg spillet 10/10 Multiplayer gir jeg spiller 4-5/10 Lenke til kommentar
tobben Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Tja .. jeg har spilt alle de andre M&M spillene og jeg må vel si meg skuffet .. alt det her jaget over uber grafikk og nye førstepersons spilleløsninger .. huff .. ganske typisk lineær hack'n'slash handling .. liten frihet tell å velge alternative løsninger som får betydning for resten av spillet. Og så utstyrs nivået .. huff og atter huff .. våpen, armour, skjold og EN ring??! Og se på attributtene til de enkelte tingene, sannelig ikke rare greiene. En av de kuleste tingene med de eldre M&M-spillene var alle detaljene. Og hvor ble det av den enorme verden man fritt kunne reise til. Eneste positive var omgivelsene som var ganske fine, men du gjør ikke et spill minneverdig ved pynte på verden. Nei spillet er for primitivt og går glatt i glemmeboka. På tide å installer neverwinter nights 2 da Jeg gir spillet en 5/10 for grei tidtrøyte. PS! Er det bare jeg som har stusset over hvor enkelt det ville ha vært å lage en konsoll versjon av Dark Messiah Endret 8. november 2006 av tobben Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 spillet er jo ikke ment å være et vanlig M&M spill, det skal jo være noe helt annet, og det har de greid, selv har jeg også lyst på en skikkelig M&M rollespill igjen Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 TAno16: Ja, i demoen var det saann. Maatte forsaavidt ikke vaere en kasse, kunne vaert en liten vase ogsaa. I demoen gikk det forsaavidt ogsaa an aa skade cyclopen ved aa piler i halsen hans. Gikk ikke alltid da, saa kan vaere at det var en bug. Det var goeyere aa slaass mot orcer enn mot cyclopen, men det var jo flere maater aa bekjempe cyclopen paa. Gjorde det med bare piler, bare magi, og bare sverd jeg, for aa skape variasjon. Brukte sverdet eller dolkene faar aa stikke han i oeyet naar han boeyde seg ned til slutt hver gang da. Dette var ogsaa i demoen, saa jeg vet ikke om det har forandret seg. Har det forresten kommet ut en ny patch som fikser en del bugs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg