Mojo Pin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Feil jente? Synes det ligner veldig mye på samme jente fra Scatman reklamefilmen jeg da. Rart ikke Telenor legger ut reklamefilmene sine på nett. 7353387[/snapback] Kanskje de har forutsett at griser som dere vil kaste seg over henne og sikle til reklamefilmene. Skjerp dere a, jenta er 12-13 år. 7353691[/snapback] Forskjell på søt og deilig. Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Når poenget med denne tråden er at trådstarter ønsker navn og bilde, er det ikke fordi han/hun ønsker å se på hvor "søt" ei prepubertal jente er. Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. Lenke til kommentar
milano75 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Feil jente? Synes det ligner veldig mye på samme jente fra Scatman reklamefilmen jeg da. Rart ikke Telenor legger ut reklamefilmene sine på nett. 7353387[/snapback] Kanskje de har forutsett at griser som dere vil kaste seg over henne og sikle til reklamefilmene. Skjerp dere a, jenta er 12-13 år. 7353691[/snapback] Forskjell på søt og deilig. Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Når poenget med denne tråden er at trådstarter ønsker navn og bilde, er det ikke fordi han/hun ønsker å se på hvor "søt" ei prepubertal jente er. Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. 7353767[/snapback] Jeg leser svaret ditt, men forstår ikke hva du helt mener. Her snakker vi om ren nyskjerrighet, og jeg sitter ofte og lurer på når jeg ser en film, reklamefilm, jente på gata, e.l. hvem personen er og hvor gammel vedkommende er. Dine usakeligheter og antydninger om at kanskje telenor ikke legger ut reklamefilmen fordi det er griser som oss som vil kaste oss over henne vil jeg ha meg frabedt. Som du ser er jeg ny på her og har ikke stor erfaring med slike forum, men det må gå an å svare et slikt spørsmål/svar som du gir med en like usakelig svar. Hun jenta som er med i filmen er søt, hun er ikke deilig. Hun er kanskje 12-16 år, men jeg vil langt fra si at man er en gammel gris som sikler bare fordi man lurer på hvem det er, hvor hun bor, om hun har spilt i andre reklamefilmer osv... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Feil jente? Synes det ligner veldig mye på samme jente fra Scatman reklamefilmen jeg da. Rart ikke Telenor legger ut reklamefilmene sine på nett. 7353387[/snapback] Kanskje de har forutsett at griser som dere vil kaste seg over henne og sikle til reklamefilmene. Skjerp dere a, jenta er 12-13 år. 7353691[/snapback] Forskjell på søt og deilig. Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Når poenget med denne tråden er at trådstarter ønsker navn og bilde, er det ikke fordi han/hun ønsker å se på hvor "søt" ei prepubertal jente er. Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. 7353767[/snapback] du er ikke akkurat veteran heller såååååååååå Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) du er ikke akkurat veteran heller såååååååååå 7353820[/snapback] Nei, overhodet ikke. Men man trenger ikke komme med kommentarer som "Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken!", før en har rukket å skrive 10 innlegg. Her snakker vi om ren nyskjerrighet, og jeg sitter ofte og lurer på når jeg ser en film, reklamefilm, jente på gata, e.l. hvem personen er og hvor gammel vedkommende er. Så du mener oppriktig, at dersom du ser ei jente på 10 år på gata, som har et søtt ansikt, vil du forsøke å finne ut navn, alder og telefonnummer ? Endret 25. november 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
milano75 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 du er ikke akkurat veteran heller såååååååååå 7353820[/snapback] Nei, overhodet ikke. Men man trenger ikke komme med kommentarer som "Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken!", før en har rukket å skrive 10 innlegg. Her snakker vi om ren nyskjerrighet, og jeg sitter ofte og lurer på når jeg ser en film, reklamefilm, jente på gata, e.l. hvem personen er og hvor gammel vedkommende er. Så du mener oppriktig, at dersom du ser ei jente på 10 år på gata, som hadde et søtt ansikt, ville du ha forsøkt å finne ut Navn, alder og telefonnummer ? 7353871[/snapback] Alt er relevant. Dakota Fanning som er 12 år hadde en rolle sammen med Tom Cruise i War of the World. Hun hadde jeg sett før, men klarte ikke å plassere hvor. Jeg søkte raskt opp på nettet og fant ut filmene hun hadde spilt i før. Jeg ser ikke meg selv som en gammel gris fordi jeg vil finne ut mere om en person hvis skjønn er jente, gutt 10 eller 50 år som har medvirket i reklame og film. Og for å sette ting i perspektiv så begynte denne tråden seg om et spørsmål vedrørende bredbånd reklamefilmen til Telenor hvor tre personer medvirker. Hadde jeg lurt på hvem bestefaren som danser etter scatman sangen er betyr det nødvendigvis ikke at jeg er nekrofil eller homofil hvis jeg lurte på hvor gammel faren er. Igjen så lurer jeg like mye på som andre hvem denne jenta er, men kanskje telenor har skjønt at det sitter en gjeng "gamle griser" på et diskusjonsforum og sikler etter henne? Hva vet jeg? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 du er ikke akkurat veteran heller såååååååååå 7353820[/snapback] Nei, overhodet ikke. Men man trenger ikke komme med kommentarer som "Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken!", før en har rukket å skrive 10 innlegg. Her snakker vi om ren nyskjerrighet, og jeg sitter ofte og lurer på når jeg ser en film, reklamefilm, jente på gata, e.l. hvem personen er og hvor gammel vedkommende er. Så du mener oppriktig, at dersom du ser ei jente på 10 år på gata, som hadde et søtt ansikt, ville du ha forsøkt å finne ut Navn, alder og telefonnummer ? 7353871[/snapback] Igjen så lurer jeg like mye på som andre hvem denne jenta er, men kanskje telenor har skjønt at det sitter en gjeng "gamle griser" på et diskusjonsforum og sikler etter henne? Hva vet jeg? 7353957[/snapback] Det tror jeg de har gjort, ja. Ikke bare fra "gamle griser", men også fra barn/ungdom på samme alderen. Jeg vil tro de ønsker å skåne ei så ung jente fra unødvendige oppringninger og tekstmeldinger. Det er synd hvis ei ungjentes liv skal bli "forstyrret" av slike hendelser. Derfor mener jeg helt klart at det er grunn til å reagere når folk prøver å spore opp navn, telefonnumre, alder, adresser og bilder av mindreårige jenter. Men nå er det bare min mening... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 7353387[/snapback] 7353691[/snapback] Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. 7353767[/snapback] Ja, sånt har bare vi som har vært her 1 år ++ lov til å si.. Bare jeg som ikke ser logikken, der? Lenke til kommentar
milano75 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 7353387[/snapback] 7353691[/snapback] Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. 7353767[/snapback] Ja, sånt har bare vi som har vært her 1 år ++ lov til å si.. Bare jeg som ikke ser logikken, der? 7356576[/snapback] Nei, jeg ser ikke logikken i det. Mojo Pin er absolutt ikke en av de skarpeste knivene i skuffen og et dumt spørsmål krever et like dumt svar. Nå har jeg i mellomtiden fått navnet og telefon-nummer til frøken i reklamefilmen og til orientering er hun langt over 12 år. Legg på 4 så begynner det å nærme seg:) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er jo bare teit å si at folks meninger ikke teller dersom de har vært på forumet kortere enn deg selv? Lenke til kommentar
_-MadS-_ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er henne vi snakker om... Bare noen hadde nr... :!: 7344159[/snapback] -"Hallo?" -"Heeeey!" -"Hvem er det jeg snakker med?" -"Jeg heter *putt-navnet-ditt-her*! Du kjenner ikke meg, men jeg har sett reklamen du er med i, og jeg synes du er kjempesøt! Jeg lurte bare på om vi kanskje kunne møtes en gang!" Jupp, den der vil definitivt funke... 7351341[/snapback] Hehe.. du har et poeng der! Men hun er likevel pen! Hilsen meg på ------> 15 år <-------- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så mye mas det var om lavalder her da. En kompis av meg sa en gang: "Alt over ni(9) kan gli" Lykke til trådstarter Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En kompis sa en gang: "Jo nermere null, jo trangere hull" Disgusting? Eh, ja Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) En kompis sa en gang:"Jo nermere null, jo trangere hull" Disgusting? Eh, ja 7373390[/snapback] ...Veeeeel, nå mente jeg vel ikke det jeg sa så veldig seriøst, men. ^^ EDIT: 7353387[/snapback] 7353691[/snapback] Kom deg tilbake til kjøkkenbenken og ta oppvasken! 7353739[/snapback] Det ser ut som om du relativ fersk her på forumet. Spar deg for slike kommentarer. 7353767[/snapback] Ja, sånt har bare vi som har vært her 1 år ++ lov til å si.. Bare jeg som ikke ser logikken, der? 7356576[/snapback] Nei, jeg ser ikke logikken i det. Mojo Pin er absolutt ikke en av de skarpeste knivene i skuffen og et dumt spørsmål krever et like dumt svar. Nå har jeg i mellomtiden fått navnet og telefon-nummer til frøken i reklamefilmen og til orientering er hun langt over 12 år. Legg på 4 så begynner det å nærme seg:) 7356712[/snapback] Men det er noe som heter folkeskikk. Ser du ikke logikken i det, så har du et problem. Endret 28. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Denne tråden har tydeligvis utspilt sin rolle. Stenges deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg