suiram88 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Noen som vet hva jenta som spiller i den nye telenor reklamefilmen heter?? Noen som har noe bilder?? Endret 6. november 2006 av suiram88 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror du at du kjenner henne? Eller har du bare planer om å ha telefonsex med henne? Nei, jeg vet ikke hva hun heter, og det tror jeg nok ingen gjør heller, med mindre noen kjenner henne, og da tviler jeg på at de bare sier deg det sånn helt uten videre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Steffy! Du lurer ikke meg selv om du lager ny konto. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Tror du at du kjenner henne?Eller har du bare planer om å ha telefonsex med henne? Nei, jeg vet ikke hva hun heter, og det tror jeg nok ingen gjør heller, med mindre noen kjenner henne, og da tviler jeg på at de bare sier deg det sånn helt uten videre 7227747[/snapback] ...Så hvorfor svarer du? Endret 6. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg var i det minste On-Topic, i forhold til deg. edit: omformulering. Endret 6. november 2006 av Steina Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hele denne tråden er off topic.. dette er FILM! ikke TV hvilken reklame? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er vell en sjanse for at det er hun søte piken i den nye reklamen der Scatman-sangen spilles. Om det ikke er denne reklamen, må gjerne noen fortelle meg hvem piken i den reklamen er. Lenke til kommentar
_-MadS-_ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har også legt merke til hun jenta.. Drit pen :!: Spesielt i den siste reklamen med han bestefaren som danser om natta... hehe. Hun blir nok bare en drøm... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Girls are for fags, man! (Litt kultur hvertfall) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Øhm.. Er det ikke noe som kalles seksuell lavalder eller spiller det ingen rolle lenger? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Øhm.. Er det ikke noe som kalles seksuell lavalder eller spiller det ingen rolle lenger? 7274830[/snapback] Hehe - den tanken slo meg og. Men nå kan det vel tenkes (håper jeg ihvertfall) at de som synes hun er fin er 13-14 år selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Øhm.. Er det ikke noe som kalles seksuell lavalder eller spiller det ingen rolle lenger? Er da vel mulig og syntes en jente er fin/pn uten og være pedofil elns? Har selv sett flere jenter i 10 års alderen som er pene/fine, uten at jeg tenker på dem no lengre enn det. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 @Lakus: Pene er greit, men fin? da går man for langt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 @Lakus: Pene er greit, men fin? da går man for langt. Tenkte nå på det slik at det går for det samme Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har selv sett flere jenter i 10 års alderen som er pene/fine, uten at jeg tenker på dem no lengre enn det. 7274861[/snapback] Jeg tillater meg å sitere en kompis av meg. Vi var ute og kjørte litt for en tid tilbake og der kom det en bøling med fjortiser. (hører til historien at vi er langt over 20 begge to) Hvorpå kameraten min utbryter: "Søt jente jo!" Jeg kommenterer oppgitt: "<navn>, ho var sikkert 13-14!"" Han parerer: "Jeg sa ho var søt, jeg sa ikke at ho var deilig!" Slående godt poeng... Og før tråden blir stengt, nei, jeg veit heller ikke hvem ho i reklama er! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ingen som har link til reklamen da? ikke sett den enda.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er da vel mulig og syntes en jente er fin/pn uten og være pedofil elns?Har selv sett flere jenter i 10 års alderen som er pene/fine, uten at jeg tenker på dem no lengre enn det. 7274861[/snapback] Joda, babyer kan også være søte. Men når man har lyst på bilder kan det jo være grunn til å spekulere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er da vel mulig og syntes en jente er fin/pn uten og være pedofil elns?Har selv sett flere jenter i 10 års alderen som er pene/fine, uten at jeg tenker på dem no lengre enn det. Joda, babyer kan også være søte. Men når man har lyst på bilder kan det jo være grunn til å spekulere. Joa.... Vi var ute og kjørte litt for en tid tilbake og der kom det en bøling med fjortiser. (hører til historien at vi er langt over 20 begge to) Hvorpå kameraten min utbryter: "Søt jente jo!" Jeg kommenterer oppgitt: "<navn>, ho var sikkert 13-14!"" Han parerer: "Jeg sa ho var søt, jeg sa ikke at ho var deilig!" Slående godt poeng... Det var det han sa, jeg mente Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Øhm.. Er det ikke noe som kalles seksuell lavalder eller spiller det ingen rolle lenger? 7274830[/snapback] pfffft. Kan de gå, kan de få! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Joda, babyer kan også være søte. Men når man har lyst på bilder kan det jo være grunn til å spekulere. 7277714[/snapback] Det er da det aldeles ikke. Mange ønsker bilder av de nyføtte, og det er da ikke noe seksuelt av den grunn. Men å spørre på forumet etter navn.. tja.. det kalles kjærlighet. Håper trådstarter innser alderen på den jenta, og\ eller befinner seg på noe samme alder selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg