Gå til innhold

MiniGAL og php include

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bruker PHP med include på en side, også har jeg tenkt til å bruke MiniGAL galleriet.

Har fått installert MiniGAL og det fungerer fint. Så jeg tenkte jeg måtte første lage en ny php fil som includer galleri/index.php

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/brukere/gakk/public_html/page/index.php:7) in /home/brukere/gakk/public_html/page/galleri/index.php on line 25

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/brukere/gakk/public_html/page/index.php:7) in /home/brukere/gakk/public_html/page/galleri/index.php on line 25

Error: MiniGal cannot run!

MiniGal does not have write access to gallery dir. Change gallery dir chmod to 777 and run script again.

noen som har noen tips på hvordan jeg kan få inkludert galleriet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg bruker PHP med include på en side, også har jeg tenkt til å bruke MiniGAL galleriet.

Har fått installert MiniGAL og det fungerer fint. Så jeg tenkte jeg måtte første lage en ny php fil som includer galleri/index.php

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/brukere/gakk/public_html/page/index.php:7) in /home/brukere/gakk/public_html/page/galleri/index.php on line 25

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/brukere/gakk/public_html/page/index.php:7) in /home/brukere/gakk/public_html/page/galleri/index.php on line 25

Error: MiniGal cannot run!

MiniGal does not have write access to gallery dir. Change gallery dir chmod to 777 and run script again.

noen som har noen tips på hvordan jeg kan få inkludert galleriet?

7227074[/snapback]

Du kan ikke inkludere en fil som starter en session midt i en annen fil. Løsningen vil kanskje være å starte session i den ytre filen (den som inkluderer) og fjerne session_start() fra den inkluderte filen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...