Muggkaare Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må kjøpe meg nytt trådløst nettverkskort siden det ikke har blitt laget drivere til det jeg har, og skal kjøre windows xp x64 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kan ihvertfall informere deg om et kort som har drivere til XP 64-bit, det er et Gigabyte trådløst nettverkskort som jeg kjøpte på Clas Ohlson. Du bør ha gode signaler når du bruker det, for det er et USB-kort. Jeg har også brukt det i Vista, der det fungerer utmerket også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 ahh..takk...får prøve det da... har perfekt signal med det jeg har nå, men der er det jo en stor fet antenne Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vel jeg har et atheros 5005g basert kort, produsert av Jensen. De er ikke dyre. Husker ikke hva jeg batelte for det, men 2-350? Funket glimrende under xp x64, og med litt knoting funket det under vista også. Har lest et sted at det blir laget drivere for vista når det er aktuelt. http://www.jensenscandinavia.com/list.asp?...eless%20Adapter Det som heter 7354. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå