Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er litte granne usikker paa dette bildet. Jeg er selv fornoyd, men allikevel foeler jeg meg usikker paa ett eller annet jeg ikke klarer aa sette spissen paa. Jeg brukte vel rundt 2 timer paa dette bildet. Altsaa, aa ta bildet tok vel ikke lang tid. 5 min kanskje. Men redigeringen var ufattelig tidkrevende. Kanskje rundt 2 timer. Hva synes dere? Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Haha, morsomt bilde Kule farger, litt sånn "mystisk" av noe slag. Jeg skulle kanskje likt å sett den lampa litt høyere oppe. (?) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, stilig, er enig med Seb.R i det. Og i at lampen burde ha vært høyere, for det ser ikke helt ut til at personens hode ville ha fått plass inni der. Du er kreativ til tusen hvertfall, stå på Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Enig med tildigere innlegg. Artig ide, men det er noe med lampa som ikke stemmer helt for meg i hvert fall. Kanskje den burde vært litt høyere, eventuelt større. Ellers ville jeg sørget for å få med hele personen (også føttene) og heller kuttet litt av den hvite veggen over stolen. Den har vel ingen hensikt? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Synes det bildet burde ha hatt 100% symmetri, og ellers så burde alt ha vært midtstilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå