Gjest Gjest_Tormod_* Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Livet uten musikk hadde vært mye værre en livet uten sex.. ..men det er kanskje for jeg aldri får meg nå Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Livet uten musikk hadde vært mye værre en livet uten sex.. ..men det er kanskje for jeg aldri får meg nå 7234351[/snapback] jeg hører nesten aldri på musikk, har aldri skjønt det der litt Off topic, men Endret 7. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Altså... Bedre enn sex? Akkurat nå velger jeg søvn.... (Mener nok ikke det samme i morgen tidlig, men allikevel! ) Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bedre enn sex? Morgenstunden min.. - Neil Young på full guffe, svart kaffe & en sigarett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) De som sier at og vinne en fotballkamp er bedre enn god sex,har de noen gang hatt sex?kanskje de har hatt sex men isåfall ikke god sex..da er det isåfall helt fjernt og tenke de tankene..syns nå jeg da. 7230886[/snapback] Folk er forskjellige, ikke vår feil at du er ikke interessert i en fantastisk sport. Nemlig fotball! Du er ikke midtpunkt i verden, vi er forskjellige med forskjellig meninger som er delt i baken tross alt. Å påstå at de som mener det, kan ikke ha hatt sex eller kun dårlig sex er en drøy påstand som du ikke har peiling om Endret 7. november 2006 av Fox Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 De som sier at og vinne en fotballkamp er bedre enn god sex,har de noen gang hatt sex?kanskje de har hatt sex men isåfall ikke god sex..da er det isåfall helt fjernt og tenke de tankene..syns nå jeg da. 7230886[/snapback] Folk er forskjellige, ikke vår feil at du er ikke interessert i en fantastisk sport. Nemlig fotball! Du er ikke midtpunkt i verden, vi er forskjellige med forskjellig meninger som er delt i baken tross alt. Å påstå at de som mener det, kan ikke ha hatt sex eller kun dårlig sex er en drøy påstand som du ikke har peiling om 7234769[/snapback] Da må jeg beklage hvis jeg krenket noen på noen måte med mitt utsagn men jeg syns bare det hørtes litt rart ut at fotball kan være bedre enn sex.Jeg har ikke sagt at jeg ikke verdsetter en god fotballkamp jeg,jeg er bare ikke ihuga fan så det er vel derfor jeg ikke skjønner at det er bedre enn sex heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg