Alverosa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det noe dere syntest er bedre enn sex?? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du spør vrient. Innenfor hva? Sex er klart best innenfor fysisk nytelse. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Matlysten skal visst større enn sexlysten Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å vinne er bedre enn sex. Men så må vi definere hvilken sex genre vi snakker om.. Den beste sexen man har hatt, om noe er bedre enn det, eller den sexen man har til "vanlig".. Det er faktisk ganske mye som er bedre enn et dårlig knull.. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Speed og akselerasjon Er aaaaalltid digg å se nåla gå over 200 km/h And many other things... Edit: veeeeel, bedre å bedre, det gir hvertfall et gudd kick Endret 6. november 2006 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For å være en smule seriøs så er en kveld med din kjære. En kveld der bare du og hun er sammen. Stearinlys, en god middag, et halvmørkt rom og en peis. Kosing, berøring, lett kyssing. Ren nytelse. Men som regel så blir man så jævlig tent av dette at det bærer rett til sengs for "intim kjærlighet",med andre ord; sex. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Speed og akselerasjon Er aaaaalltid digg å se nåla gå over 200 km/h And many other things... Edit: veeeeel, bedre å bedre, det gir hvertfall et gudd kick 7226707[/snapback] noen kompanserer for mangel på sex ser jeg Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Speed og akselerasjon Er aaaaalltid digg å se nåla gå over 200 km/h And many other things... Edit: veeeeel, bedre å bedre, det gir hvertfall et gudd kick 7226707[/snapback] noen kompanserer for mangel på sex ser jeg 7226784[/snapback] Jeg har kjæreste... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 no sex before marrige? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ikke noen slike regler her i gården Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Penger er bedre enn sex.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Man kan i grunn ikke si hva som er best av det som er naturlig. Maa du drite, ja da er aa drite i det oyeblikket det deiligste i verden. Maa du tisse, er aa tisse det beste i verden. Er du sulten, saa er mat det beste. Er du toerst, er vann det beste. Er du kaat, er sex det beste. Forstaar du hva jeg vil frem til? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å være på toppen av en ruvende fjelltopp med vinden i ansiktet og et vidt og vakkert skue utover. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg veit ikke. Tror ikke jeg kan sammenlikne det med noe, og hvertfall ikke si at noe er bedre enn det. Det finnes jo ingenting i nærheten som er likt i det hele tatt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Shopping. :-/ Følelsen du får når du kan kjøpe noe du lenge har hatt lyst på, og kanskje har spart penger til. Men dette blir vel kanskje feil å sammenligne. Beste er vel dagen du både får shopping og sex:-P Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva med å shoppe sex? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tja. Kommer litt ann på. Bare uskyldig kosing kan være bedre enn sex i blant. Men for all del, kvalitetsex kan være det beste i verden det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg