femftifem Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Morn Har et lite problem med PCen, for når jeg skal spille CS, så pleier tastaturet og musen og henge seg, altså hvis jeg skyter og slepper skyteknappen, så er det av og til den ikke slutter å skyte før om 1 sekund etterpå ca. samme med tastaturet, når jeg går og skyter, så slutter den ikke å gå eller å skyte før om kort tid etterpå. Men hos Need for Speed Carbon eller Most Wanted, så har jeg ikke sett et tegn på noe lignende, og heller ikke i windows. Så hva kan være problemet, og kan det fikses? Hilsen aktiv CS-spiller. Endret 6. november 2006 av sndr Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ingen som peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) har ikke noe ide hva det kan være....men ville anbefalt deg å søke på google...sikkert noen andre i verden som har samme problem og trenger hjelp... Endret 6. november 2006 av s7yle Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kan være nettlinja som er problemet. har hatt samme problemet. men du kan også prøve å installere CS på nytt, så kan det kansje gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå