HjalmarJalla Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Trenger en skrivebordserstatter med 17 toms skjerm som helst ikke koster mer enn maks 11 tusen (om det lar seg gjøre da...) Den vil stå i ro for det meste og bli brukt til surfing, bildebehandling, muligens videoredigering, litt spilling bortsett fra de aller heftigste spillene :-) Blir ikke helt klok på alle spesifikasjonene på de forskjellige merkene og modellene. Kan noen hjelpe meg å finne noen aktuelle kandidater? Hva bør jeg legge vekt på? Gjør ikke noe at den også er klar til Vista :-) Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Denne er meget bra Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trenger en skrivebordserstatter med 17 toms skjerm som helst ikke koster mer enn maks 11 tusen (om det lar seg gjøre da...) Den vil stå i ro for det meste og bli brukt til surfing, bildebehandling, muligens videoredigering, litt spilling bortsett fra de aller heftigste spillene :-) Blir ikke helt klok på alle spesifikasjonene på de forskjellige merkene og modellene. Kan noen hjelpe meg å finne noen aktuelle kandidater? Hva bør jeg legge vekt på? Gjør ikke noe at den også er klar til Vista :-) 7226518[/snapback] Sitter med en Dell Inspiron 9400 her, blir brukt til alt det du ønsker og klarer det utmerket. Takler spill som; NFS:MW, The Godfather osvosv. Deilig med stor skjerm til video og bilderedigering. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg her en Toshiba P100 som jeg er veldig fornøyd med i hvert fall. Har ingen betenkeligheter med å anbefale den til andre. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg her en Toshiba P100 som jeg er veldig fornøyd med i hvert fall. Har ingen betenkeligheter med å anbefale den til andre. 7226768[/snapback] Hvordan yter skjermkortet? Ser det er 128 mb, henter det minne fra systemet eller kjører det 64-bits istedet for 128-bits (slik mange 128 mb versjoner gjør)? Denne kan også vurderes: http://www.directbuy.no/PartDetail.aspx?q=...77;c:36159;r:pg core 2 duo. Lenke til kommentar
HjalmarJalla Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Takk for alle forslag så langt :-) Begynner å danne seg et bilde av hva jeg kan tenke meg. Bør jeg gå for Intel Core 2 Duo? Ser for meg at jeg bør ha 1024mb ram, og et brukbart skjermkort, harddiskstørrelsen trenger ikke å være så stor. Hva med denne da? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36159;r:pg Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Takk for alle forslag så langt :-) Begynner å danne seg et bilde av hva jeg kan tenke meg. Bør jeg gå for Intel Core 2 Duo? Ser for meg at jeg bør ha 1024mb ram, og et brukbart skjermkort, harddiskstørrelsen trenger ikke å være så stor. Hva med denne da? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36159;r:pg 7227796[/snapback] Den har jo ikke core 2 duo, men skjermkortet er klart bedre enn de andre. Synes prisen var mistenkelig lav, mulig feilprising? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvis prisen er rett så er den det et veldig godt kjøp, meget god 3D-ytelse og bra spesifikasjoner ellers. Den er stillegående, men batteriet er ikke så mye å skryte av, greier maks litt under 2 timer. Her er en test av maskinen: http://www.notebookreview.com/default.asp?...Fujitsu+Siemens Endret 6. november 2006 av Delavar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er som regel et veldig dårlig tegn at maskinen verken er på lager eller har en dato når den kommer inn... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er som regel et veldig dårlig tegn at maskinen verken er på lager eller har en dato når den kommer inn... 7228273[/snapback] Ja, det har du rett i, men det er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er som regel et veldig dårlig tegn at maskinen verken er på lager eller har en dato når den kommer inn... 7228273[/snapback] Ja, det har du rett i, men det er jo lov å håpe 7228301[/snapback] Ja selvsagt og det er en utrolig bra pc til den prisen Var det ikke Amentio som hadde feilpriset den HP maskinen vi diskuterte også Delevar? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er som regel et veldig dårlig tegn at maskinen verken er på lager eller har en dato når den kommer inn... 7228273[/snapback] Ja, det har du rett i, men det er jo lov å håpe 7228301[/snapback] Ja selvsagt og det er en utrolig bra pc til den prisen Var det ikke Amentio som hadde feilpriset den HP maskinen vi diskuterte også Delevar? 7228335[/snapback] Jo, stemmer det, samme gjelder directbuy, stretto osv, virker som det har blitt en trend å feilprise blant endel butikker, hørt om flere som ikke har fått pcer de bestilte som tydeligivs var feilpriset/gått ut av produksjon. Ser andre har denne inne til en høyere pris (rundt 12.000,- men kan hende specsa er bedre på de) så om noen her bestiller er det jo ikke åpenbart at det er snakk om feilprising og hvis den fremdeles er i produksjon så bør de jo holde forpliktelsene ovenfor kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå