Gå til innhold

Tråden om Dell UltraSharp 3007WFP

Theo343

Anbefalte innlegg

Forbedret 30-tommer fra Dell

Den nye versjonen får navnet 3007WFP-HC og det er baklyset som er oppgradert. Det nye baklyset skal gi et større fargespekter.

7297626[/snapback]

Etter et evig slit med å koble digital-kabel boksen til PCen på en vettug måte har jeg nå gitt opp og avbestillt 3007WFP'en. Har bestillt en Toshiba 37WL67ZG isteden, tror den passer mitt bruksområde bedre selv om jeg nok gjerne skulle hatt den store oppløsninga til 3007'en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye versjonen får navnet 3007WFP-HC og det er baklyset som er oppgradert. Det nye baklyset skal gi et større fargespekter.

7297626[/snapback]

Etter et evig slit med å koble digital-kabel boksen til PCen på en vettug måte har jeg nå gitt opp og avbestillt 3007WFP'en. Har bestillt en Toshiba 37WL67ZG isteden, tror den passer mitt bruksområde bedre selv om jeg nok gjerne skulle hatt den store oppløsninga til 3007'en!

7308514[/snapback]

gjorde samme som deg.. bare jeg tok 42" utgaven. likegreit. så kan man bruke den som tv og ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men jeg tror jeg kommer til å avbestille skjermen.

Fikk i dag endret forventet leveringstid fra 28/11-2006 til 20/12-2006. Må jeg vente så lenge, kan jeg klare å vente til jeg kjøper ny PC i første kvartal neste år. Kanskje kommer en enda bedre skjerm på markedet til da.

Synes det er helt utrolig av Dell å oppgi 5-7 dagers levering når jeg bestiller, for så å utsette leveringen med til sammen over 6 uker (foreløpig). Jeg avbestillte faktisk en 2407WFP og bestillte 3007WFP, fordi leveringstiden på 2407WFP var så lang. Ser nå ut som at det hadde vært bedre å vente på 24 tommeren.

Ser at Dell fremdeles prøver å lure folk til å bestille skjermen ved å oppgi lavere leveringstid enn den de selv regner med. De oppgir 3+ uker på nettsiden sin, mens det faktisk er nesten 5 uker til jeg får skjermen. Dagen etter min første utsettelse, stod det fremdeles 5-7 dager på nettsiden til Dell. De spekulerer tydeligvis i dette.

Lenke til kommentar
og 3+ uker betyr egentlig minimum 3 uker vil jeg tro?

7309813[/snapback]

Selvfølgelig. Men, når de vet at det faktisk blir nesten 5 uker, bør de skrive det. Jeg tror de bevisst oppgir kortere leveringstid, for ikke å skremme bort potensielle kjøpere. Det er helt greit at de får leveringsproblemer, men de bør i alle fall kunne opplyse kunden om dette før han bestiller, når de vet om det.

Det ser ut som om de prioriterer å levere skjermene i Amerika. Der oppgir de 1-2 dagers levering. Kanskje amerikanerene blir lurt de også.

Siden det egentlig ikke finnes noe annet alternativ, venter jeg med å avbestille. Det er tross alt et godt tilbud på skjermen, bare synd de ikke leverer innen angitt tid.

EDIT: Ser ut som om Dell har gjort noen krumspring. Fikk i dag beskjed om at skjermen min er på vei. Sendt i dag (20/11). Kanskje jeg får den til helgen da. Hvis den er uten defekter, blir jeg lykkelig!

Endret av kgjosund
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

7297626[/snapback]

Noen som vet når den nye versjonen kommer? Mener å huske at også responstiden vil bli forbedret. Er det ellers noen som har erfaringer med dagens A03-utgave? Og, hva innebærer de ulike oppgraderingene(A01, A02 og A03)? Jeg tenkte å bestille skjermen imorgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...