pokikill Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hm, begynnelsen av januar altså? Da er det nesten så jeg ville ventet til mars og kjøpt en maskin her i Norge istedet. Da blir det enklere med tanke på garantien, soneinndeling og bruk av omformere. Men selvfølgelig, det er jo ikke verre enn å bare droppe innom et par butikker når du er der borte, så finner du fort ut om de har maskiner eller ikke. 7228751[/snapback] ja sandt de:) Lenke til kommentar
pokikill Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hm, begynnelsen av januar altså? Da er det nesten så jeg ville ventet til mars og kjøpt en maskin her i Norge istedet. Da blir det enklere med tanke på garantien, soneinndeling og bruk av omformere. Men selvfølgelig, det er jo ikke verre enn å bare droppe innom et par butikker når du er der borte, så finner du fort ut om de har maskiner eller ikke. 7228751[/snapback] Endret 6. november 2006 av pokikill Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ps3 skulle vel vere sonefri når det gjelder spill så det skulle vel gå fint.. når det gjelder omformer så er det sikkert noen andre som har ett godt svar.. 7226403[/snapback] Ikke helt riktig: Det Sony har sagt er at de ikke krever at spillene er sonelåst, men overlater det til den enkelte utgiver av spill. Selve PS3-systemet har soner, men det gjenstår altså å se hvor stor andel av utgiverne som legger inn regionskoding på spillene sine. Når det gjelder sjansen for å få kjøpt en PS3 i USA ved lansering er det flere butikker/kjeder som er tildelt maskiner (så vidt jeg vet også etter siste innskrenking i antall tilgjengelig) som ikke tar forhåndsbestillinger, men regn med å måtte stå i kø før åpning, og regn med å måtte slåss for å få en. En annen ting å tenke på er at vel hverken PS1 eller PS2 var kjent som problemfri i første utgave, å bedrive garanti/reparasjoner over dammen blir tungvint (og garanti/reklamasjonsordningen vi har i Norge er ganske ekstremt mye bedre enn den du får i USA). Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kansje det er lurt å ta en tlf til Sony norge en dag. spør om garantier, PAL og alt det greiene der. tror sony hr world wide guaranty. dvs at du kan gå inn i hvilken som helst butikk hvor som helst i verden å få fikset maskinen hvis det går noe galt. PAL og NTSC og det vet jeg ingenting om. hvis alt er i orden, så kanskje du kan finne en nettbutikk i USA som du kan sette deg på venteliste hos. si du skal over om to mnd. kansje det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå