Hidden Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sysadmin har fortalt meg at de har innstallert det, men jeg finner det ikke (har ikke root access), og det er virkelig pinlig å måtte spørre om pathen, av en eller annen grunn. Kan være "jeg vet ikke en dritt om dette" faktoren som kicker inn, hva vet vel jeg. Uansett, har ikke fått svar ennå på det spørsmålet, så vet noen her hvordan jeg finner en ImageMagick innstallasjon uten shell access? Jeg kan få shell access kun om jeg sender stemplet og undertegnet kopi av fødselsattest eller noe lignende, det blir litt drøyt bare for å finne ut hvor ImageMagick ligger.. De har GD 1.6 og, vil innstallere GD 2 om jeg har behov for det sa de. Men ImageMagick er bedre, det sier stort sett alle som har prøvd begge. Og nå har selskapet innstallert det på serveren jeg bruker, så... Hadde vært flott om noen kan hjelpe! Jeg ønsker forslag på typiske paths til ImageMagick og dets support library filer: tiff.h png.h jpeglib.h Har lett i admin panel men går ut ifra at de er innstallert i root og, så jeg kan ikke sjekke selv? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Update: Sysadmin sa /usr/local/bin - det var alt han sa.. og jeg er omtrent like usikker. Går ut ifra at det da bare er å sette path: /usr/local/bin/mogrify ? Vel, skal prøve anyways. DNS er ikke oppdatert ennå, så jeg får ikke gjort annet enn å konfigurere scriptet så langt. mogrify er filnavnet på ImageMagic fila som skal detekteres av script som bruker IM btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå