Gå til innhold

GOW på lager i Norge!

Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Undead,08/11-2006 : 17:28]
hva er det folk stresser sånn over her, bare stikk innom elkjøp de nærmeste dagene og kjøp det for 450 ! 619 fra Zailor DOTT NO er trolig... ooutch..

7245065[/snapback]

619 kr er Collectors Edition versjonen da

7245095[/snapback]

ja ? de selger Collectors for 549 på absolutt spill tror jeg... Vet ikke hva prisen blir hos elkjøp, men tror ikke det blir noe dyrere...

7245172[/snapback]

Problemet er at der jeg bor blir alltid sånne spill utsolgt på dagen og da må jeg kjøpe det på SpaceWorld, noe som blir dyrere enn å bestille det via nettet, derfor gjorde jeg det sånn. Orker ikke vente flere uker på at elkjøp skal få inn flere kopier...

Lenke til kommentar

Da hadde kanskje spaceworld det på lager da trådstarter startet tråden allikevel da...

Hmm...ble så seg bestilte på videogamesplus.ca. Iallefall sendt derifra idag og håper å ha det på lør/man. Lørdag henger i en svært tynn tråd.

Blir kjøp av COD3 istedet til helga!

Lenke til kommentar
Jeg bestilte fra spaceworld og jeg synes det ble en grei totalpris!

Total/NOK ink.mva 658,00

+ at pakka ble sendt i dag :!:

7248403[/snapback]

Noen er så jævla forbanna heldige :cry:

7248417[/snapback]

hvis du bestiller fra spaceworld så får du det sikkert fort du også :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke av de som er helt desperat etter å få spillet på lanseringsdatoen eller før, så jeg blir nok å plukke det opp i en butikk. Skal uansett jobbe hele neste helg, så jeg overlever å måtte vente litt lenger enn normalt. Om spillet blir utsolgt, så har jeg uansett Football Manager 2007 å kose meg med :cool:

Lenke til kommentar
Julenissen kom tildig for meg i år :D

7253835[/snapback]

Faen, nå gidder jeg seriøst ikke å gå inn på gamer.no inntil 17. November. Det blir bare misunnelse av det uansett :no:

7253967[/snapback]

Hehe... Kan trøste deg med at jeg ikke har åpnet spillet enda :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...