Gå til innhold

GOW på lager i Norge!

Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar på forespørsel fra Absoluttspill.no vedr Collectors Edition og hvorvidt jeg frå det eller ei;

"Hei,

Beklager litt sent svar.

Vi har drevet å oppgradert butikksystemet, så det har vært litt hektisk.

Samtidig så har det vært veldig mange som har sendt mail de siste par dagene.

Driver å gå igjennom mailene nå.

Saken er at vi fikk vite i går at Leverandøren ikke kan levere så mange som forventet.

Kommer til å gå igjennom alle ordrene til nå som har bestilt coll. edt. i løpet av kvelden/natten, slik at vi får avklart hvem som er innenfor.

Vi får desverre ikke noen kopensasjon fra leverandøren, men vi velger alikevel å tilby alle som kommer utenfor det antallet vi får en rabattkode på 100,-.

Dette er også noe du vil få tilbud om siden at jeg desverre er ganske sikker på at du er utenfor.

Du ville fått en mail om dette innen i morgen tidlig, hadde du ikke sendt denne også.

Men nå får du beskjeden umiddelbart.

Beklager uansett at det ble en innskrenking av antallet. Det kom som en stor overaskelse på oss. "

- Jeg er nesten garantert fucked, og det ser ut til at det blir flere av oss.

Prøver nå å bytte meg til en vanlig utgave siden jeg SKAL ha dette på lanseringsdatoen.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Elkjøp selger det billigst, enkelt og greit. Følg med mandag 13 november.

Det er ikke lov å levere spillet før lanseringsdag. Dette gjelder alle spill. Ved en stortittel som GOW kan slike hendelser få følger for butikkene.

7236126[/snapback]

Hva er det du vet som ikke vi andre har fått med oss? Betyr dette kø-tilstand hos Elkjøp igjen? Bryr meg egentlig ikke om hvem som selger det billigst, jeg vil ha Limited Collectors Edition - får jeg den stålboksen er jeg happy as can be.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har aldri opplevd at et spill blitt utsolgt på release. Husker det var samme styret når GTA: SA og Halo 2 kom, men jeg valset inn i butikken etter skolen og plukket opp en kopi helt uten noe styr. Tar meg vel noen turer innom i neste uke for å sjekke, da dem legger spillene ut for salg straks dem får dem inn.

Lenke til kommentar

Same here....I snart 3-4 år har jeg kunnet gå inn på release dagen og kjøpt spillet etter jobb. Og da gjelder dette titler som:

- Halo 2

- GTA: SA

- Resident Evil 4

- Zelda Windwaker

- PES 6

- ES: Oblivion

- Kingdom Hearts 2

- GoW (God of War :p )

+++++ mange titler

Er 100% sikker på at det bare er å valse inn i en butikk, hente varen fra hylla og betale i kassa. Simpla as that....Forhåndsbestilling er stress og mas og man er aldri 100% sikker på å få en kopi. Så kom dere ut i butikken folkens og opplev frisk luft i samma slengen :)

Lenke til kommentar

Hehe! Ja, husker en kamerat av meg skulka skolen for å få tak i Halo 2, og sa til meg at jeg sikkert måtte vente 2 uker til jeg fikk tak i spillet! Men nei da, dro ned til butikken etter skolen jeg, og der venta titalls eksemplarer av Halo 2! Men hadde nok skulka den dagen jeg og hadde det ikke vært for en prøve! :p

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Svar på forespørsel fra Absoluttspill.no vedr Collectors Edition og hvorvidt jeg frå det eller ei;

"Hei,

Beklager litt sent svar.

Vi har drevet å oppgradert butikksystemet, så det har vært litt hektisk.

Samtidig så har det vært veldig mange som har sendt mail de siste par dagene.

Driver å gå igjennom mailene nå.

Saken er at vi fikk vite i går at Leverandøren ikke kan levere så mange som forventet.

Kommer til å gå igjennom alle ordrene til nå som har bestilt coll. edt. i løpet av kvelden/natten, slik at vi får avklart hvem som er innenfor.

Vi får desverre ikke noen kopensasjon fra leverandøren, men vi velger alikevel å tilby alle som kommer utenfor det antallet vi får en rabattkode på 100,-.

Dette er også noe du vil få tilbud om siden at jeg desverre er ganske sikker på at du er utenfor.

Du ville fått en mail om dette innen i morgen tidlig, hadde du ikke sendt denne også.

Men nå får du beskjeden umiddelbart.

Beklager uansett at det ble en innskrenking av antallet. Det kom som en stor overaskelse på oss. "

- Jeg er nesten garantert fucked, og det ser ut til at det blir flere av oss.

Prøver nå å bytte meg til en vanlig utgave siden jeg SKAL ha dette på lanseringsdatoen.

7239003[/snapback]

når bestilte du fra absolutt spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Har aldri opplevd at et spill blitt utsolgt på release. Husker det var samme styret når GTA: SA og Halo 2 kom, men jeg valset inn i butikken etter skolen og plukket opp en kopi helt uten noe styr. Tar meg vel noen turer innom i neste uke for å sjekke, da dem legger spillene ut for salg straks dem får dem inn.

7239221[/snapback]

Eneste jeg kommer på er vel World of Warcraft som ble utsolgt relativt fort, og hvor det var en mnd eller to før det kom i butikkene igjen, men det var vel i hovedgrunn pga. overbelastede servere.

Det er nå heldigvis langt enklere å masseprodusere spill enn det er å masseprodusere konsoller, så det bør ikke være så stort problem å få tak i spillet på launch, jeg har uansett fri for å være helt sikker... :-P

Lenke til kommentar
Hvorfor stå i kø når man kan forhåndsbestille? Jeg var på Eb games i Ski i dag, det var 4 som hadde forhåndsbestilt :p kan hende at Ski er et lite sted men likavel. Ekke mye vits å vente utenfor før butikken åpner da ass når man kan valse inn med sin fine lapp.

7239112[/snapback]

He he. Jeg er vel en av de fire foran deg i køen da. Bestilte der for noen dager siden CE versjonen.

Lenke til kommentar

7239812[/snapback]

Ble bestilt for rundt en uke siden, men ble ikke betalt før på lørdag.

Er sikkert for sent ute uansett, om ikke garantert, men var ikke sikker på om jeg ble regnet med i køen før betaling var gjennomført.

De gir uansett 100,- kroner i gavekort til de som har bestilt C.E, men ikke får den.

Overlever med en vanlig utgave jeg :)

Lenke til kommentar

7239812[/snapback]

Ble bestilt for rundt en uke siden, men ble ikke betalt før på lørdag.

Er sikkert for sent ute uansett, om ikke garantert, men var ikke sikker på om jeg ble regnet med i køen før betaling var gjennomført.

De gir uansett 100,- kroner i gavekort til de som har bestilt C.E, men ikke får den.

Overlever med en vanlig utgave jeg :)

7241157[/snapback]

Da lider nok jeg samme skjebne hehe.

Men greit nok ettersom vi får 100,- i gavekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...