scribbleh Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei, Takk for mail. Jeg har gode nyheter til deg. Har fått beskjed om at du er blant de 15 som får Limited edition utgaven.Spillet kommer i løpet av 7 virkedager. Med vennlig hilsenHelene KobbeSpaceworld.no Endret 6. november 2006 av effortfilm Lenke til kommentar
Rullebabb Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sto på spillmagasinets hjemmesider at de hadde en overaskelse til tirsdag (imorgen) så da tenkte jeg med engang at det var en anmeldelse av Gears of war. men vi får vente å se imorgen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sto på spillmagasinets hjemmesider at de hadde en overaskelse til tirsdag (imorgen) så da tenkte jeg med engang at det var en anmeldelse av Gears of war. men vi får vente å se imorgen. 7231206[/snapback] Kan sikkert stemme det. Datoen for anmeldelser ser ut å komme i morgen. Rullebabb er best med kylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er du helt nisse eller?... kan ikke ha kylling i rullebabb... enten babbe kjøtt eller lam i strimmler Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er du helt nisse eller?... kan ikke ha kylling i rullebabb... enten babbe kjøtt eller lam i strimmler 7231336[/snapback] Du som er nissen her. Mange som liker kylling best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 neppe............. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kylling er uten tvil best og ikke minst Bislett Ser frem til Coop i Gears of War! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da fikk jeg mail fra absolutt spill igjen. Han som behandla ordren min har gjort en feil. Jeg får nok ikke spillet før release .. Så da blir det nok ikke raskere spill fra absoluttspill heller. He he kanskje du skulle spurt om rabatt, tror nok absoluttspill.no fikk inn litt flere bestillinger etter den første posten din 7230305[/snapback] Kanskje jeg skulle be om provisjon, hehe Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Bislett og Babbekjøtt FTW! edit: hehe, glemte hva jeg egentlig skulle spørre om! Noen som hørt noe nytt om spillet blir regions fritt? Endret 6. november 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 OFFTOPIC varsel:P best vi slutter babb pratet og holde oss til GOW Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har noen andre prøvd å kontakte absoluttspill.no for litt info rundt levering av Collectors Edition? Jævlig usikker på om jeg er av de som får det på lanseringsdatoen, men det er dårlig med svar å få.. Mulig det er jeg som er "litt" utålmodig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Eg forhørte meg litt rundt den saken der i går. De hadde fått informasjon om at de desverre ikkje fikk så mange Limited CE som de hadde forventet, men de som har bestillt den vanlige versjonen trenger ikkje bekymre seg, der var det visst flust. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 bestile gjennom en mix butikk jeg^^ håper de får det inn tidlig. skulle likt å blitt hypa/missunnelig rundt alle som får CE utgaven om det ikke var for at den ser så elendig ut:P (må ihvertfall være en figur i eska) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 elkjøp pleier å få inn noen dager før... Skal sjekke på skøyen de nærmeste dagene.... Lurer på hvor mye de selger den for... 7229728[/snapback] Elkjøp selger det billigst, enkelt og greit. Følg med mandag 13 november. Det er ikke lov å levere spillet før lanseringsdag. Dette gjelder alle spill. Ved en stortittel som GOW kan slike hendelser få følger for butikkene. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det har ikke hindret butikker før, for å si det slik. Husker jeg kjøpte Oblivion før release på 360. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det noen som vet om Elkjøp får inn Collectors Edition på den 17.??? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Åpning av en svær elkjøp like unna der jeg bor i mårra, satser på at de får det inn på mandag:) Må prøve å karre til meg en billig bluetooth mus også. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jeg kommer nok til aa kjøpe spillet i butikken... må skyndte meg slik at det ikke blir utsolgt. tror jeg stikker ned paa spaceworld aa holde av et fabelaktig eksemplar! Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Så Absoluttspill solgte faktisk og sendte ut GOW collector's edition tidlig, eller har jeg misforstått? Hva med vanlig GOW da? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 i usa finner du spille i butikkhyllene idag http://www.xboxic.com/news/1943 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå