nacho Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå har vel anmeldere allerede hatt spillet en stund, siden reviews skal begynne å tikke inn i morgen. Dessuten ryktes det at absoluttspill.no allerede sender spill ut til forbrukere. Lenke til kommentar
JensOttar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Lurer på om jeg skal luske rundt i butikkene eller bestille fra nett Kan jo være at det er hyllene i løpet av kvelden eller morra dagen. U never know.... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som har erfaringer med responstiden på mail hos Absoluttspill.no? Fant det best å forhøre meg om jeg er av de som får Collectors Edition til rett tid eller ei... Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Noen som vet når cdon kommer til å sende spillet? Pleier de å sende tidlig? Endret 6. november 2006 av Gotham Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som hvet når cdon kommer til å sende spillet?Pleier de å sende tidlig? 7229494[/snapback] Nei, de sender alltid dagen før eller på dagen til release. Forrige gang jeg bestilt noe hos dem tok det to uker før det kom frem, aldri aldri mer! Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som hvet når cdon kommer til å sende spillet?Pleier de å sende tidlig? 7229494[/snapback] Nei, de sender alltid dagen før eller på dagen til release. Forrige gang jeg bestilt noe hos dem tok det to uker før det kom frem, aldri aldri mer! 7229533[/snapback] Jeg har fått nesten alle spillene min fra Cdon.com dagen før eller på release dagen. En gang såg jeg at det på onsdagen ikke sto at varen pakkes. Dermed avbestillet jeg den gangen. Så svaret er at står det på onsdagen at varen pakkes har du det innen fredagen som jo er vanlige på release datoer. Så sjekk ut det på onsdagen, og avbestill om de ikke har pakket varen. Så kommer du deg på elkjøp på fredag i stede for. Funker for meg. Men vet ikke hvordan dette er om du bor nord for trondheim. Mulig du da må regne en dag ekstra! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som hvet når cdon kommer til å sende spillet?Pleier de å sende tidlig? 7229494[/snapback] Nei, de sender alltid dagen før eller på dagen til release. Forrige gang jeg bestilt noe hos dem tok det to uker før det kom frem, aldri aldri mer! 7229533[/snapback] Jeg har fått nesten alle spillene min fra Cdon.com dagen før eller på release dagen. En gang såg jeg at det på onsdagen ikke sto at varen pakkes. Dermed avbestillet jeg den gangen. Så svaret er at står det på onsdagen at varen pakkes har du det innen fredagen som jo er vanlige på release datoer. Så sjekk ut det på onsdagen, og avbestill om de ikke har pakket varen. Så kommer du deg på elkjøp på fredag i stede for. Funker for meg. Men vet ikke hvordan dette er om du bor nord for trondheim. Mulig du da må regne en dag ekstra! 7229643[/snapback] Bor i utkanten av Oslo så burde derfor kunne få spillet samme dag som det kommer ut om jeg hadde bestilt det. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 elkjøp pleier å få inn noen dager før... Skal sjekke på skøyen de nærmeste dagene.... Lurer på hvor mye de selger den for... Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som hvet når cdon kommer til å sende spillet?Pleier de å sende tidlig? 7229494[/snapback] Nei, de sender alltid dagen før eller på dagen til release. Forrige gang jeg bestilt noe hos dem tok det to uker før det kom frem, aldri aldri mer! 7229533[/snapback] Jeg har fått nesten alle spillene min fra Cdon.com dagen før eller på release dagen. En gang såg jeg at det på onsdagen ikke sto at varen pakkes. Dermed avbestillet jeg den gangen. Så svaret er at står det på onsdagen at varen pakkes har du det innen fredagen som jo er vanlige på release datoer. Så sjekk ut det på onsdagen, og avbestill om de ikke har pakket varen. Så kommer du deg på elkjøp på fredag i stede for. Funker for meg. Men vet ikke hvordan dette er om du bor nord for trondheim. Mulig du da må regne en dag ekstra! 7229643[/snapback] Bor i utkanten av Oslo så burde derfor kunne få spillet samme dag som det kommer ut om jeg hadde bestilt det. 7229678[/snapback] Sier jo seg selv at du har hatt noe "uten om det vanlige" opplevelser med cdon. Jeg har kjøpt alle spillene mine fra de i maaange år. Men som sagt. Avbestill om det ikke står at varen pakkes på onsdagen. Så går du i butikken istede for. Hvem vet? Å vente på pakken fra cdon i 2 uker er jo strengtatt idioti! Jaja..kanskje sender Cdon ut GOW tidlig fordi det er "gi ut spillet når det kommer inn" I alle fall gjelder dette USA. Noe jeg synest er utrolig merkelig fordi det skaper usikkerhet osv. Har ikke vært borti et spill som har skap mer forvirring rundt relesedato enn Epic med sitt storslåtte GOW. Merkelig da de egentlig ønsker dette som en Emergence day release og det er ingen som skjønner når den er!! Idioti kaller jeg slikt. De skulle ventet med å gi ut spille til 17 november. Da kunne de hatt en worldrelease med merkedagen 17 novemer Emergencday! Alle ville husket det. Hatt gigantiske plakater og reklame på TV. Det de ender med er å kalle 12 november for emergence day og sier det kan bli solgt når butikker får det alt fra 7 november. Er som å slippe luft sakte ut av ballongen i stede for å sprekke den med et nålstikk. Effekten er jo betydelig større med et nålstikk. På denne måten kunne de fått nattåpne butikker og fått en mye større release dag som ville blitt en merkedag og muligens konkurert med PS3 sin release dag. Ja, hypen er faktisk så stor for dette spillet. Men de ønsker visst fritt spille rom for PS3. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 elkjøp pleier å få inn noen dager før... Skal sjekke på skøyen de nærmeste dagene.... Lurer på hvor mye de selger den for... 7229728[/snapback] Noen dager før? Det er jo 11 dager til utgivelsesdato i Norge!! Litt vel opptimistisk nå? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Helvette å dum jeg var som ikke bestilte fra abosluttspill.no i går!! Jeg tenkte at jeg ikke gadd stresse med det på kvelden i går, å vente til i dag! Faen!! Edit: Fikk mail av absoluttspill.no: Hei, Forhåndsbestillingen på Gears of War Coll. edt. er desverre utsolgt. Vi har blitt fortalt at vi ikke får flere en de vi har fått bekreftet til nå. Beklager å måtte skuffe deg. Helvettes dritt det der Endret 6. november 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... 7228111[/snapback] hold oss oppdatert 7228242[/snapback] Da fikk jeg mail fra absolutt spill igjen. Han som behandla ordren min har gjort en feil. Jeg får nok ikke spillet før release .. Så da blir det nok ikke raskere spill fra absoluttspill heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 var en tur rundt i butikkene i oslo idag... ingen hadde det, eller ville selge.. en fyr på Spiderman vedda 100.000kr med meg at jeg ikke fikk tak i spillet i norske butikker før rundt 17..... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå har vel anmeldere allerede hatt spillet en stund, siden reviews skal begynne å tikke inn i morgen. Dessuten ryktes det at absoluttspill.no allerede sender spill ut til forbrukere. 7229037[/snapback] Nå tror jeg ikke det gjelder oss anmeldere her i Norge da. Siden dette er Microsoft Norge jeg snakker om Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå har vel anmeldere allerede hatt spillet en stund, siden reviews skal begynne å tikke inn i morgen. Dessuten ryktes det at absoluttspill.no allerede sender spill ut til forbrukere. 7229037[/snapback] Nå tror jeg ikke det gjelder oss anmeldere her i Norge da. Siden dette er Microsoft Norge jeg snakker om 7230237[/snapback] Nei, det gjør nok ikke det. Får vel ikke anmeldereksemplar før i slutten av uka tenker jeg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 var en tur rundt i butikkene i oslo idag... ingen hadde det, eller ville selge..en fyr på Spiderman vedda 100.000kr med meg at jeg ikke fikk tak i spillet i norske butikker før rundt 17..... 7230232[/snapback] fikk du det skriftelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) noen norske har anmeldere har en kopi i norge.. de har hat det i ca 1 uke nå... så det er ikke så veldig lenge til det kommer en norsk anmeldelse kewell79: nei desverre.. men ha virke rimelig sikker på det... sa også noe om at microdoft (norge) ikke fått det enda engang... og sa noe om at hvis det blir solgt før den 17 så kutter microsoft handelen med butikken... Endret 6. november 2006 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da fikk jeg mail fra absolutt spill igjen. Han som behandla ordren min har gjort en feil. Jeg får nok ikke spillet før release .. Så da blir det nok ikke raskere spill fra absoluttspill heller. He he kanskje du skulle spurt om rabatt, tror nok absoluttspill.no fikk inn litt flere bestillinger etter den første posten din Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Var innom EBGames i dag, og der var det i hvert fall uaktuelt å gi spillet tidligere enn den 17, selv om han satt hjemme og spilte Gears of War selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... 7228111[/snapback] hold oss oppdatert 7228242[/snapback] Da fikk jeg mail fra absolutt spill igjen. Han som behandla ordren min har gjort en feil. Jeg får nok ikke spillet før release .. Så da blir det nok ikke raskere spill fra absoluttspill heller. 7230056[/snapback] Ja har pratet med absoluttspill.no sjøl. De har for øyeblikket ingen eksemplarer av GeOW inne foreløpig. Så da var det stor ståhei over flite folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå