KydeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den er vel utsolgt på absoluttspill.no ? 7227402[/snapback] Hvordan vet du det? Jeg fikk ikke opp noe melding om at det var utsolgt. EDIT: Jeg ser nå at det står utsolgt. Vet dere hvor lenge det har stått det? Jeg la ikke merke til noe når jeg bestilt i morges ... 7227490[/snapback] GOW collectors edition UTSOLGT!Gears of War er et Xbox 360 eksklusivt spill som blander taktisk action med Survival Horror. Spillet kaster deg ut i en fengslende og rystende historie om menneskehetens episke kamp mot Locust-horden, marerittaktige skapninger fra plan Leveringstid: Release 17.11.2006 (UTSOLGT) jeg tror det var UTSOLGT!! som avslørte det 7227529[/snapback] Som jeg har skrevet i Edit så la ikke jeg merke til det når jeg bestilte i morges ... Får håpe det er kommet opp etterpå da. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, så det nå Har sendt mail til de for å høre om situasjonen. dog vet jeg ikke om jeg har så stort behov for collectors edition, bryr meg ikke så mye egentlig Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, så det nå Har sendt mail til de for å høre om situasjonen. dog vet jeg ikke om jeg har så stort behov for collectors edition, bryr meg ikke så mye egentlig 7227634[/snapback] Bryr meg egentlig ikke så mye jeg heller, det er bare en gimmick, men siden de solgte den til samme pris som du får standard utgave i butikken så tenkte jeg "what the heck".. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det har du rett i. Forøvrig så har playx.no gears of war collectors edition til 479, dog befinner lageret seg i danmark så man må betale tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 da får jeg ut i oslo og presse spillet ut av noen forhandlere Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) I og med at det er ganske få som har fått tak i spillet i USA, regner jeg med at sannsynligheten er enda mindre for å få tak i det her i Norge. Endret 6. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det høres nå temmelig merkelig ut... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis saaledes er sant! FY FAEN!! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... 7228111[/snapback] hold oss oppdatert Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det skulle du ikke ha sakt, da bestillte jeg å derifra nå. Jeg måtte bare! Tenkt og få den før den 17 hehe. Bestillte Den vanlige utgaven, har erfart at jeg ikke ser på ekstra materiellen som følger med slike ting uansett Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ja hvordan skal en få tid til å spille dette spillet da ? FEAR,Splinter Cell,Call Of Duty 3, RainbowSix,Pro Evolution 6 JEG mener DAMN mayne!, la meg bli ferdig med de spilla jeg har da.. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er heller ""Hvordan skal en få tid til å spille noe anent en dette da?" Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er absoluttspill begynt og sende ut spilla til kundene..!! det var da litt vel tidlig...jaja..har bestilt fra dei sjølv..eg venter i spenning.. det åpner ny elkjøp butikk i bygda mi på onsdag, så da blir det og kjøpe x360 til knallpris rekne eg med.. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Når er tirsdag over dammen igjen, +8 eller -8? Er så sugen på et review:) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Når er tirsdag over dammen igjen, +8 eller -8? Er så sugen på et review:) 7228857[/snapback] -6 til -9 Lenke til kommentar
nacho Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 pokker da, må vente til i morgen uansett da:) Vel vel! får satse på en lekkasje eller 2! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... 7228111[/snapback] Det var styggt, eg har ikkje fått noen slik mail Men da skal det vere på vei til deg da, for de sender som sagt når de får saker på lager EDIT: Du bestilt ejo spillet tidligere i dag du?? Howlie hell, da blir eg forbanna om eg ikkje får det tilsendt i løpet av morradagen Endret 6. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk nettopp mail fra Absoluttspill: "Spillet er på lager og vil bli sendt i dag" Vet ikke om det er sant eller ei ... 7228111[/snapback] Oh shit! Skulle bestille nå, så var Limited Ed utgaven utsolgt fra absolutt!! GOD DAMNIT! What to do, what to do...!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Snakket nettopp med noen i Microsoft angående Gears Of War, og de sa at de vil ganske sikkert motta retail-spill iløpet av uken. Og da sende ut til anmeldere med en gang de får det, så da får jeg håpa jeg har det iløpet av uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå