Gå til innhold

GOW på lager i Norge!

Dec

Anbefalte innlegg

Den er vel utsolgt på absoluttspill.no ?

7227402[/snapback]

Hvordan vet du det? Jeg fikk ikke opp noe melding om at det var utsolgt.

EDIT: Jeg ser nå at det står utsolgt. Vet dere hvor lenge det har stått det? Jeg la ikke merke til noe når jeg bestilt i morges ...

7227490[/snapback]

GOW collectors edition

UTSOLGT!Gears of War er et Xbox 360 eksklusivt spill som blander taktisk action med Survival Horror. Spillet kaster deg ut i en fengslende og rystende historie om menneskehetens episke kamp mot Locust-horden, marerittaktige skapninger fra plan Leveringstid: Release 17.11.2006 (UTSOLGT)

jeg tror det var UTSOLGT!! som avslørte det

7227529[/snapback]

Som jeg har skrevet i Edit så la ikke jeg merke til det når jeg bestilte i morges ... Får håpe det er kommet opp etterpå da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, så det nå :)

Har sendt mail til de for å høre om situasjonen.

dog vet jeg ikke om jeg har så stort behov for collectors edition, bryr meg ikke så mye egentlig

7227634[/snapback]

Bryr meg egentlig ikke så mye jeg heller, det er bare en gimmick, men siden de solgte den til samme pris som du får standard utgave i butikken så tenkte jeg "what the heck"..

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail fra Absoluttspill:

"Spillet er på lager og vil bli sendt i dag"  :ohmy:

Vet ikke om det er sant eller ei ...

7228111[/snapback]

Det var styggt, eg har ikkje fått noen slik mail :ph34r: Men da skal det vere på vei til deg da, for de sender som sagt når de får saker på lager :thumbup:

EDIT: Du bestilt ejo spillet tidligere i dag du?? Howlie hell, da blir eg forbanna om eg ikkje får det tilsendt i løpet av morradagen :nei:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail fra Absoluttspill:

"Spillet er på lager og vil bli sendt i dag"  :ohmy:

Vet ikke om det er sant eller ei ...

7228111[/snapback]

Oh shit! Skulle bestille nå, så var Limited Ed utgaven utsolgt fra absolutt!! GOD DAMNIT! What to do, what to do...!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...