Gå til innhold

GOW på lager i Norge!

Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er avgjort, vi finner ut hvor Baba2 bor og flytter inn slik at alle får spilt GoW!

7254122[/snapback]

Addressen min er : Nermeste fengsel, psykiatrisk avdeling.

7254143[/snapback]

Tror ikke fengselet her har psykiatrisk avdeling. Bare sørg for at sofaen er klar og at du har nok batteri klare, ok? Mat og drikke skaffer jeg selv =)

Lenke til kommentar
Lekser er viktigere.. :p

7254110[/snapback]

Beundringsverdig.

Jeg har vært på noen butikker i Moss og Oslo. Har funnet en del som har det på lager, men ingen som ville gi det til meg sånn uten videre.

Jeg er nok ikke søt nok. Jeg må finne et kvinnemenneske jeg kan dra med meg som kan flørte det ut av dem. Mamma duger nok ikke :/

Lenke til kommentar
Mamma duger nok ikke :/

Mamma'n min funker som ett slags levende kredittkort :)

Sleng hu på disken å la hu hyle å skrike å klage nok på butikken i en 5-7 minutter, så får du alt du vil ha med 25%rabatt :p

Sendte hu til Elkjøp Sandvika med en N70 og hu kom tilbake med en N73 :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jul her å! Multi er svinebra!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

gearsofwar.gif

7254419[/snapback]

nå må du holde på løftet ditt og ikke si det til noen andre at du fikk det "der du vet" ;)

mvh

han foran deg i køen :D *hint hint*

og til dere andre: dette spillet er bare sinnsykt fett :love: det beste spillet på 360 hittil (etter min mening).. jeg har spilt litt co-op og skal nå fortsette med litt singleplayer :p har ikke kommet så langt enda (måtte øve til norskprøve i morgen :cry: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

var på spaceworld i oslo idag.. skulle prøve og kjøpe COD3 de hadde en hel haug på lager men ville ikke selge før imorgen.

han sa at hvis de selger det tidligere kan de miste retten for og selge neste store tittler med engang (det betyr masse tapte penger for dem)

de kan til og med miste retten på og selge spill til konsollen.

det samme sa spiderman i oslo også.

så det virker som butikker har blitt veldig beviste på og ikke selge et spill før.

dette gjedler sikker GeOW i stor grad også.. så vi må nok vente, hvis man ikke bestiller det fra utlandet

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...