Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ja som topic sier jeg har lyst til å bruke mine egne Koss headset når jeg skal høre på musikk. kan jeg kjøpe en ledning som gjør at jeg kan bruke eget headset? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) ja som topic sier jeg har lyst til å bruke mine egne Koss headset når jeg skal høre på musikk. kan jeg kjøpe en ledning som gjør at jeg kan bruke eget headset? 7226180[/snapback] Kjøp en orginal noka overgang til minijack som heter AD15. http://www.nokia.no/phones/enhancements/in...bcat_id=1494992 Endret 5. november 2006 av glosi Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Anbefaler AD-46 fremfor AD-15. Med AD-15 må man nappe ut kontakten hver gang man skal ta telefonen (ingen innebygd mic). AD-46 derimot har innebyget mic slik at den sammen med headsettet utgjør en komplett handsfree. AD-46 har så vidt meg bekjent også knapper for volumjustering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå