clinton Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvordan skifter jeg på IE7 adress linjen sånn at det kommer med favoritter,home osv.mangler liksom en linje uner. sånn ser det ut no: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg får ikke testet nå, men går det ikke an å høyreklikke på verktøylinjen og låse den opp. Slik at du får flyttet på elementene? Det går i IE 6. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Under Tools og Toolbars velger du classic menu. I den første betaen av IE7 har eg en liten utvidelsesmeny på fanelinja der eg får fram en tool meny. Ser ikkje denne på bildet ditt, men vist du har oppe fleire faner burde du får den fram. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 finner ikke noen steder som heter tools..kan heller ikke høyre klikke på toolbaren..Flere forslag? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 noen her som vet ?? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Den ser enda bedre ut i vista. Gjennomsiktig øverst og allt... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 kanskje det hjelper å åpne en ny tab? trykk ctrl+t, og gi tilbakemld om du fikk opp menyen igjen Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 skjer ingeting med ctrl+t Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tror du trenger en re-install av IE Jeg får også følelesen av at IE7 fremdels burde vært et beta-produkt... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du burde få fram menyer om du trykker Alt tasten. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tror du trenger en re-install av IE Jeg får også følelesen av at IE7 fremdels burde vært et beta-produkt... 7254163[/snapback] Neida, funker bra på min 3år gamle windows install. Men det var mye nytt å bli vant med, så bruk tid og lær dere IE7 fuksjonene. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 fikk opp menyen når jeg trykker alt.men fant ikke noen steder i menyen jeg kan aktivere resten av funksjonene på toolbaren Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 kan være at du har aktivert full skjerm.... trykk f11 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 det har jeg ikke gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå