ahpadt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1168 Setbonusen på priest nuker bør være relativt heftige, om ikke blir det mye naxx-grinding - bedre gear der. Endret 5. november 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nice, nice. Jeg skal ikke spille tbc, men uansett om jeg hadde gjort det hadde jeg ikke fått det... Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kult. Flere sett til en class. Warlock settet så rått ut! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Har tier 4 warrior tank samme grafikk som tier 3? :S Uansett, tier 4 tank er jo knapt en oppgradering over dreadnaught :S skuffende greier. Skulle tro det var litt større forskjell med tanke på 10 levler og nytt tier Endret 5. november 2006 av likferd Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Warlock settet var helt patetisk dårlig, skal det liksom veie opp med at de har slike skabbete sockets? Syns det er alt for stort fokus på dem... De få itema som får sockets ender jo opp med 2-3 sockets for faen, jeg vil faen ikke drive å stresse med å få et item som jeg ikke får utbytte fra før jeg stresser ENDA mer med for å fylle dem med retarda gems. Edit: Nei hvis dette virkelig er neste skikkelige set forstår jeg null og niks, mesteparten var søppel opp i mente. Gi oss noe skikkelig og gi heller hver ting en socket - istedetfor at enkelte items nærmest baserer seg på gems... Endret 5. november 2006 av Carl M Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har tier 4 warrior tank samme grafikk som tier 3? :SUansett, tier 4 tank er jo knapt en oppgradering over dreadnaught :S skuffende greier. Skulle tro det var litt større forskjell med tanke på 10 levler og nytt tier 7226424[/snapback] blizzard har ikke desinga graffiken helt ferdig enda så tror ikke de får samme graffik ^^ Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 usj ikke no paladin healer set Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) usj ikke no paladin healer set 7226548[/snapback] La også merke til det. "paladin tank set" og "paladin melee set", begge med ca 0 healer stats Og hva er det med at paladin plate har 100-300 mer armor per del enn warrior da Endret 6. november 2006 av likferd Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Synes dette her så snodig ut... Stats var liksom ikke helt der jeg trodde de skulle være... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) usj ikke no paladin healer set 7226548[/snapback] Enten har de ikke fått tak i det, eller så eksisterer det rett og slett ikke. Litt merkelig om det ikke skulle eksistere, for jeg har sett andre plate drops med vanvittig mye healing så det er vel ikke meningen at paladins skal slutte å heale. Bare se på Shamans, de har 3 forskjellige sett. Melee, spelldamage og healing sett. Men paladin melee settet har alt for lite agility. Skjønner ikke helt hvorfor. Og hvorfor har den ene delen hit rating? Skulle vært critical strike rating den også. I tillegg så er ikke dette det jeg vil kalle Tier 4. Dette er mer det vi spillere vil kalle Tier 3.5. Dette fordi settet består av kun 5 deler. Den uoffisielle WoW-gamer regelen er at for at det skal være en hel Tier, så må settet bestå av minst 8 deler. Likferd: Paladins har alltid hatt mer armor enn Warriors. Endret 6. november 2006 av Cappo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Warlock settet var helt patetisk dårlig, skal det liksom veie opp med at de har slike skabbete sockets? Syns det er alt for stort fokus på dem... De få itema som får sockets ender jo opp med 2-3 sockets for faen, jeg vil faen ikke drive å stresse med å få et item som jeg ikke får utbytte fra før jeg stresser ENDA mer med for å fylle dem med retarda gems. Edit: Nei hvis dette virkelig er neste skikkelige set forstår jeg null og niks, mesteparten var søppel opp i mente. Gi oss noe skikkelig og gi heller hver ting en socket - istedetfor at enkelte items nærmest baserer seg på gems... 7226453[/snapback] Så vidt jeg har forstått, er dette tilsvarende tier 0 eller 0.5. Sånn som det er nå, er det bare utseendet som gjør det verdt å samle på. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har tier 4 warrior tank samme grafikk som tier 3? :SUansett, tier 4 tank er jo knapt en oppgradering over dreadnaught :S skuffende greier. Skulle tro det var litt større forskjell med tanke på 10 levler og nytt tier 7226424[/snapback] dps warrior settet er vel heller ingenting å juble for, ser ut som nesten bare hjelmen er en upgrade i forhold til dagens dps warrior items. tragisk Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva menes med "improved critical strike rating by x%? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Endelig kommer tier sett til shamans, som ikke er bare for healing. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Var litt skuffa jeg også, synes Shaman healing var det beste settet. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 usj ikke no paladin healer set 7226548[/snapback] <snip> I tillegg så er ikke dette det jeg vil kalle Tier 4. Dette er mer det vi spillere vil kalle Tier 3.5. Dette fordi settet består av kun 5 deler. Den uoffisielle WoW-gamer regelen er at for at det skal være en hel Tier, så må settet bestå av minst 8 deler. Likferd: Paladins har alltid hatt mer armor enn Warriors. 7226819[/snapback] Ja virker som en upgrade av tier3 deler rett og slett og ikke en helt ny Tier. Kun 5 deler og ingen set bonus? Virker ikke helt rett nei.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vi som har lidd i lange tider får endelig noe å juble over. Endelig et DPS sett til druids! Du kan jo farme stormrage som pokker nå, så kommer det en fis i grønt feral gear og levler fortere enn deg i TBC. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det beste med dette er at alt har level 70 req, og er marginalt bedre eller dårligere enn T3 - det vil altså si at T3 bør eie helt til level 70 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 usj ikke no paladin healer set 7226548[/snapback] Enten har de ikke fått tak i det, eller så eksisterer det rett og slett ikke. Litt merkelig om det ikke skulle eksistere, for jeg har sett andre plate drops med vanvittig mye healing så det er vel ikke meningen at paladins skal slutte å heale. 7226819[/snapback] Joda er et healer sett, blir linket i chatten Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 paladin tank sett? lol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå