Gå til innhold

Stort LAN i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Den ble litt skjev, her er bedre:

ok, takk for strålende info.

Gimlehallen er jo ypperlig for stort LAN! men på de 2 Lanene du snakket om. er det CSS compo der? asså, jeg har spilt masse 1.6 på høye nivåer, men gått ver til Css, det er så lite compo's i Css på sånn 200 - 500 manns LAN liksom :(

7349906[/snapback]

på OFFroadLAN var det i år 7500kr til førsteplassen i CS, og har vel vært det de 3 siste årene eller noe.

Men er jo ett fåtall som spiller CSS spør du meg.

Var vel rundt 11 lag i CS compoen.

7351050[/snapback]

Cs 1.6 begynner å bli mindre og mindre seriøst virker det som, og det er vanskelig og oppnå no bra der nå....... fler og fler spiller css og det er mye mer seriøst, og lettere å bli god på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dere prater om at det mangler LAN i kr.sand..

Vel. vi i Gazstation har jo holdt på i flere år..

Men vår intresse forsvant når det bare møter opp en 40stk, så 30stk, så er vi nesten bare Crew igjen, som sitter der for å samles litt i større lokaler.

Vi trenger nytt blod i crewet og, men det er veldig få folk som viser sin intresse om å ta over for de eldre av crewet som begynner å bli litt lei lan.

MEN!

Om det er intresse for å kjøre Lan på Samsen igjen, så må vi ha tilbakemeldinger.

Vi holder gjerne lan, men da trenger vi folk, det er lite givende å arrangere lan uten folk.

Ett nytt lan på Festninga ser jo jeg på som drømmen, men da må det komme folk.

om det er ønskelig med flere lan, gi meg en tilbakemelding på neptyr _at_ gmail.com.

Får jeg mange nok, så kan vi vel klare å sette hjulene igang, og få til noe =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var oppe i festninga ja :)

Men de fikk et heftig underskudd om jeg husker riktig :\

Virker som lan er mer "ut" nå enn før, blir det gazstation i romjula? Fant ikke no info på sia sist jeg var inne :(

7525778[/snapback]

Vi tenker å få igang noe, men siden motivasjonen vår er så som så, så går ting litt sent.

Skal purre litt på folka og se om vi får opp noe info. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...