kris98 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei, jeg lasta ned Far Cry, og har innstallert det, og lagt til cracken. Prøvd å mounte en .exe fil der, men ingenting ser ut til å fungere. Er der noen som kan hjelpe? Står man skal brenne ut en .bin og en .cue fil på CD, men det er ingen slike filer... Noen som har en løsning? Ikke hakk på meg hvis ett svar er innlysende Endret 5. november 2006 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 kan jo hjelpe deg til retningslinjene som sier at det ikke skal diskuteres piratkopiering her Lenke til kommentar
Riddick Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, jeg lasta ned Far Cry, og har innstallert det, og lagt til cracken.Prøvd å mounte en .exe fil der, men ingenting ser ut til å fungere. Er der noen som kan hjelpe? 7225522[/snapback] Eneste noe kan hjelpe deg med her, er å si at du risikerer ban ved å bryte forumreglene på den måten der. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gå i butikken, kjøp spillet og støtt utviklerne. Om det ikke funker da er det sikkert litt lettere å få hjelp her. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hei, jeg lasta ned Far Cry, og har innstallert det, og lagt til cracken.Prøvd å mounte en .exe fil der, men ingenting ser ut til å fungere. Er der noen som kan hjelpe? 7225522[/snapback] Eneste noe kan hjelpe deg med her, er å si at du risikerer ban ved å bryte forumreglene på den måten der. 7225531[/snapback] Hehe, har ikke mye annet valg ;P Er ikke ofte inne heller, men vil ha hjelp om mulig Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Gå i butikken, kjøp spillet og støtt utviklerne. Om det ikke funker da er det sikkert litt lettere å få hjelp her. 7225548[/snapback] Kun så trofast med Splinter Cell Double Agent at jeg kommer til å kjøpe det ;P, Liker å ha noe å gjøre på datan. Men sender ett takkebrev til utviklerne og sier at spillet deres er bra! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 FarCry får du for under 100 spenn nå, og det er det søren klype meg verdt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 FarCry får du for under 100 spenn nå, og det er det søren klype meg verdt. 7225587[/snapback] Ja, men så har jeg lastet det ned, så greit om jeg slipper å bruke den hundringsen. Om umulig, laster jeg det ned på nytt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mye bedre at du kjøper spillet, da kan du få hjelp her også.... #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg