AudiA4 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, Jeg trenger høyttalere til pcen, har bærbar, men har den som regel på et sted i rommet mitt, og kunne tenke meg litt god lyd, istedenfor de intregerte høyttalerne... Bærbaren har 7.1 surround utgang, har også analog og optisk out.... Så derfor tenkte jeg dere kunne hjelpe meg å finne bra høyttalere i 500-600,- kr klassen.... Helst 5.1 / 7.1 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 [[ Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. ]] Lenke til kommentar
gompi Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ja har samma problem faktisk.. trenger noen nye høytalere selv 5.1 lykort burde ha bedre høyalere en de små høtalerne på pcn Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hva med å prøve prisguiden? der kan dere velge hvordan system dere vil ha og se hva som ligger innen for deres pris. Jeg har funnet mye fint i guiden. Se her Om det er noe vits i å kjøpe noe mer enn 2.1 i til den prisen er en annen diskusjon. Eller til en bærbar vel og merke. Lykke til Endret 11. november 2006 av Lokkeand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå