Gunn@r Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Når jeg skal opprette ett passord, til for eksempel en bruker, får jeg bare opp at passordet ikke oppfyller ikke kravene til passordet (lengde, bruk av tall, bruk av symboler...). Jeg har prøvd minst 10 forskjellige passord, med opptil 15-20 tegn, noen med bare bokstaver, noen med bokstaver og tall og noen med bokstaver, tall og symboler! Men INGEN av de går igjennom!! Og det skjønner jeg ikke... Så spørsmålet mitt må være om det er noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke får opprettet ett passord som (etter hva jeg mener) oppfyller kriteriene for opprettelse av passord i Win2003 Server!?? ...eller kanskje noen vet hvor jeg kan sette ned kravene til passord?! Uansett....takk for alle svar. Jeg er helt blank, så alle svar blir tatt imot med åpne armer Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Akkurat i dette øyeblikk fikk jeg et passord gjennom (2003server%#). Så da er det vist bare ett spørsmål igjen da: hvor kan jeg sette kravene til passord lavere?! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ta en titt her . http://www.petri.co.il/disable_password_re...2003_domain.htm Du kunne jo f.eks brukt et passord som Hardware-02 eller liknende Oppfyller blanding av A-Z , a-z , speial tegn og tall . Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ta en titt her .http://www.petri.co.il/disable_password_re...2003_domain.htm Du kunne jo f.eks brukt et passord som Hardware-02 eller liknende Oppfyller blanding av A-Z , a-z , speial tegn og tall . 7225634[/snapback] TAKK for svar kom litt mer på vei nå ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå