Mats-Andreas Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg fikk hjelp av en venn, han skulle lage en Flash Julekalender til meg som jeg kunne ha på min side. Så var han ferdig med den så skulle jeg endre litt på kodene men så får jeg feil nå jeg skal lage den som swf. Kan noe se på denne kode å hjelpe meg plzz. fscommand ("fullscreen", "true"); fscommand ("showmenu", "false"); tellTarget ("/figure24") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure23") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure20") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure19") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure18") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure16") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure14") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure12") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure10") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure9") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure8") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure7") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure6") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure5") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure3") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure2") { setProperty ("", _visible, "0"); } tellTarget ("/figure1") { setProperty ("", _visible, "0"); } myDate = new Date(); date = (myDate.getDate()); if ((date>1) and (date<25)) { for (var i = 0; i<=(date-1); i++) { tellTarget ("/figure"+i) { setProperty ("", _visible, "1"); } tellTarget ("/door_"+i) { setProperty ("", _visible, "0"); } } } else if (date>24) { gotoAndPlay ("godjul"); } stop (); Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva vil du ha hjelp til? Hva vil du endre? Du må vel ha et program som kan lage .swf filer, som Macromedia Flash (MX). Lenke til kommentar
Mats-Andreas Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ja har det, det jeg ikke skjønner er dette myDate = new Date(); date = (myDate.getDate()); if ((date>1) and (date<25)) { for (var i = 0; i<=(date-1); i++) { tellTarget ("/figure"+i) { setProperty ("", _visible, "1"); } tellTarget ("/door_"+i) { setProperty ("", _visible, "0"); } } } else if (date>24) Skjønner ikke hvordan jeg skal sette inn datoene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Nå har ikke jeg noe peiling på flash, men ville tro at "if ((date>1) and (date24)". Kan du ikke spørre kameraten din da? Endret 5. november 2006 av Runar Lenke til kommentar
Mats-Andreas Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det blir litt vanskelig fordi han er på sånn jobb greier, får ikke tak i han Men det er enda lenge til desember men haadde så lyst til å bli ferdig så jeg kunne teste dette før. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva er det du vil forandre den til å gjøre? Forandre datoen? I så fall, til hva? Lenke til kommentar
Mats-Andreas Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Den skal lizzom virke fra 1.12.06 , men si at det er 6.12 i dag kan du ikke åpne luke nummer 7. Så at lukene åpner seg automatisk kl 00:00:01 neste dag. Det var det han sa i hverfall at jeg måtte sette inn sånna datoer. Først trodde jeg a jeg skulle sette inn disse 01.12.06 - 24.12.06 - 25.12.06 men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du en "live" version et sted? Hadde blitt enklere å forstå hva du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå