Budbringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg har skaffa meg live(gold) nå. betalt. men når jeg skal spille over live(fifa 07) så står det at jeg må connecte til ea servers for å spille. men jeg er jo koblet til live. det står jo(trykker på knappen i midten av kontrollen) at jeg er "sign in". hvorfor funker det ikke?? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) fordi det er EA sine servere som hoster Fifa. PS: Det koster jo ingenting, så hvorfor bry seg? Er det samme med alle EA spill det der. Endret 6. november 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 hvordan kommer jeg inn på serverene dems? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er vel bare å logge inn helt vanlig via spillet? På BFME2 trykker man bare på MP så kobler man opp til EA sine servere. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 men det fungerer ikke. hvis det er til no hjelp, så bruker jeg kabel. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 greit med litt hjelp her Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kanskje serverene til EA er nede eller noe. Kan du spille med andre spill? Sjekk i network settings og NAT er Strict, eller Open. Hvis den er strict kan det være grunnen. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 NAT er open. har prøvd i 2 uker nå, så det hadde kanskje stått no på gaming sider hvis det hadde vært nede Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Såpass ja, men som jeg sa, har du testet med andre spill? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Såpass ja, men som jeg sa, har du testet med andre spill? 7287329[/snapback] klikka, så jeg har bytta til pes6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå