BWW Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Skulle gjerne hatt en Qtec med radio, men den gang ei. Finnes det noen alternativer - med radio? Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 HeiSkulle gjerne hatt en Qtec med radio, men den gang ei. Finnes det noen alternativer - med radio? 7225342[/snapback] HTC P3300 kommer med radio Lenke til kommentar
BWW Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Ser at den kommer i slutten av oktober i europa. HTC Hvilken forhandler er gode på Qtec HTC? Ja, fant det. Da får jeg være tålmodig og vente. Vil gjerne holde den i hånden før jeg kjøper Takk for tipset Endret 5. november 2006 av BWW Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke mange butikker som tar inn slike dyre modeller. Du har størst sjanse i store butikker i Oslo og de store kjedene (vil jeg tro...) Der det er størst trykk er det også flest mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå