cravenn Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei! Har tenkt til å kjøpe en ny viftestyring, og har sett litt på Zalman viftestyring. Noen som har erfaring med denne - eller forslag til andre viftestyringer? På forhånd takk for svar Endret 5. november 2006 av Craves Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei! Har tenkt til å kjøpe en ny viftestyring, og har sett litt på Zalman viftestyring. Noen som har erfaring med denne - eller forslag til andre viftestyringer? På forhånd takk for svar 7225267[/snapback] Den Zalman viftestyringen er jo et godt valg. Ellers har du rhedous(ikke riktig skrevet) men den styrer orginalt bare 4 vifter, kan selvfølgelig splittes med spilltere. Men den er vel hakket kraftigere.. Ellers har jeg revolvtec, og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har lyst på den zalman viftestyringa selv.. Om du kjøper den kom med kommentar fra den her mvh anki Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har lyst på den zalman viftestyringa selv.. Om du kjøper den kom med kommentar fra den her mvh anki 7225350[/snapback] se i prisguiden, mange kommentarer der. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har den zahlman viftestyringa.... Enkel å montere, enkel å bruke. Styrer 6 vifter, 4 av dem kan du koble til med vanlig (liten 3 pins kontakt) De lysene kan være litt mye, men disse kan du vist koble ut. Har min i et Wavemaster kabinett, å da går ikke døra igjen. Måtte derfor sette panelet litt lengre inn en standard. Er 100% fornøyd med det. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har den zahlman viftestyringa.... Enkel å montere, enkel å bruke. Styrer 6 vifter, 4 av dem kan du koble til med vanlig (liten 3 pins kontakt) De lysene kan være litt mye, men disse kan du vist koble ut. Har min i et Wavemaster kabinett, å da går ikke døra igjen. Måtte derfor sette panelet litt lengre inn en standard. Er 100% fornøyd med det. 7225419[/snapback] Der har du en bakdel da, at den har utstikkende knapper. Vurder gatewatch Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis du ikke trenger masse ekstra dill, som usb porter og mic in osv gå for zahlman. Hvor mange vifter er det du skal styre? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvor mange mm stikker knappene ut ? mvh anki Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 etter hva jeg kan måle, ca 11mm Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 etter hva jeg kan måle, ca 11mm 7225538[/snapback] det er drøyt ass.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nå har jeg fått vifte styringa mi denne skal jeg bruke i en moden min. (link i signaturen) mvh Anki Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Flyttes til riktig forum, fra kjøp/salg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har selv den Zalman viftestyringen som jeg har moddet. (byttet fra det blå gjennomsiktige til et vanlig svart deksel). Jeg er veldig fornøyd med denne viftestyringen og kan anbefale den ganske sterkt. Fin å se på er den også. Mvh Erling Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har en Av denne og en Av denne som jeg ikke bruker... de funker utmerket ;D Er meget fornøyd med begge ,men har ikke plass i kabbiset mitt til dem har fylt opp et Thermaltake Armor V8000 med litt vell mange disker Hvis noen er innteresert i å kjøpe dem så send en pm. Srry for salgsannonse Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Zalman viftestyring.Noen som har erfaring med denne - eller forslag til andre viftestyringer? 7225267[/snapback] Jeg har en sånn en i et Coolermaster kabinett med dør på. Funker fint egentlig, setter viftene på minimum når jeg ikke spiller og på maks når jeg spiller, har tre vifter på den, en foran 80*80 en 120*120 bak og en 92*92 på cpu. Viften på skjermkortet, en ac silencer på et 7800gt styres automatisk av software etter hvilken belastning det er på skjermkortet. Passe lite støy til vanlig men kunne godt ha vært enda mindre støy syns jeg Har du lite vil du helst ha enda mindre av det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 *BUMP* Vi anbefale sunbeam rheobus, selv om jeg ikke har testet den selv. Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg har lite peiling på viftestyring, men jeg har bestilt meg en Zalman MFC1. det jeg lurte på er hva som er "standard" volt output på hovedkort, om det er noe standard da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har hatt den viftestyringen der i snart 5 år, ingenting galt med den Den funker bra, men ser ikke spess fin ut.. dette løser du enkelt med å bytte dekselet foran til et orginalt drev deksel, har gjort det på min lian li, ser smoooth ut ANBEFALES 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå