DNA Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stil: . . . Gear: Lyseblå Tiger Of Sweeden genser, diesel bukse, sorte Lacoste sko og helt vanlig sorte sokker. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Var i byen i dag i et veldig stereotypt norsk student-antrekk, noe som kanskje ikke akkurat passer meg. - Svarte/hvite Converse-sko (av typen weapon, ikke de streite) - &Denim-bukse, blå med pianomønstret belte (hihi) - Enkel sort høstjakke - Blå moodsgenser under, hetta lå oppå jakka - Selvstrikka oransje lue og skjerf ( ) Er særlig lua, jakka og skoa som fikk meg til å se ut som en student. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 idag kjører jeg slumme stil Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Etter å ha sittet som en slask i joggebukse i hele dag måtte jeg skifte. - Volcom bukse - DC longsleeve - Peak bånd - Hvite sokker - Bjørn Borg bokser Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nå har jeg på meg følgende; Hvit enkel t-skjorte med v-hals Koksgrå nudie "super slim kim"-jeans Sort, smalt enkelt skinnbelte Dette orker jeg dessverre ikke å ta noe bilde av ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dagens stil: Musical Form seminar. Gear: Rød D&G tskjorte (siden min røde Fighter tskjorte er ødelagt), Sort/rød Fighter bukse, sorte sokker. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dagens stil: Datadyr Klær:Svart joggebukse, svart t-sjorte, svarte sokker, og for de som vil vite det; svart bokser Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Dagens stil: Handicappet partyløve Svart topp med bar rygg Grå bukse Vet ikke om jeg skal ha pumps eller støvletter, spørs hvor glatt det er bortover veien Rød boblejakke Endret 27. januar 2007 av applemania Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dagens stil (som alle andre dager): - Stripete skjorte - Slengbukse - Spisse mokasinere - Skinnjakke Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Style odf today: partrey -Hvit JL-skjrote -blø Ricovero Jeams -rsoa båånd -trofaste lacorst camden hvit7grøøn Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dagens stil: Shabby gatevanker. -"Lonsdale Fightclub" skjorte -Jeans a lá mørk -Gråblå "tribal" t-skjorte -Bavac Lue Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 - halvlys tdk-bukse - björn borg t-skjorte - stripete sokker - tykk strikkejakke det-som-lå-fremme-stil Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dagens stil: Mongo - Helt hvit t-skjorte. - En grå bukse, kan nesten ligne på militærbukse, men er dog helt grå. - Svart høyhalset litt tjukk genser. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Blend Style 6881 En helt vanlig, elastisk, hvit T-skjorte (beste bildet jeg fant =/) Ecco-sko, sortere enn de her. Jeg prøvde å søke etter boxeren min også, men "Man Underwear" er ikke noe lurt søkeord på google for oss heterofile gutter Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Antrekket mitt i kveld bestod av en standard sort slim fit skjorte fra Eton, denne genseren (i rosa) fra YSL: Samt denne jakken, fra YSL denne også: Med et par grå/sorte smale busker fra YSL og sorte YSL boots. Kveldens antrekk var nesten sponset av YSL. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg likte buksene på begge bildene Robbie, men bare skoa på det nederste. Genseren på den øverste...hva skal man si... Den var litt for enkel... EDIT: Dette har jeg på meg i dag... Et par hvite Louis-Vuitton Calf Loafers En Louis-Vuitton Abbesses City Bag Dolce & Gabbana Hvit t-skjorte under en Hvit Armani blezer som matcher med en Svart Armani dressbukse Fant ikke bilder av allt though... louis.shoe.bmp abbesses.bmp Endret 12. november 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Et par hvite Louis-Vuitton Calf LoafersEn Louis-Vuitton Abbesses City Bag Dolce & Gabbana Hvit t-skjorte under en Hvit Armani blezer som matcher med en Svart Armani dressbukse Går alle datainteresserte 16-åringer fra Jessheim med Armani, DG og LV på søndager? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg er kjip i dag. - only treningsbukse, grå med sølv perler på sia hvor det står "rock princess" (liker å kalle for kosebukse) - Only, blå t-skjorte, med skrift på "As if" - Sort kjedelig cardigan. - Rød sokker Endret 12. november 2006 av Demille Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Et par hvite Louis-Vuitton Calf LoafersEn Louis-Vuitton Abbesses City Bag Dolce & Gabbana Hvit t-skjorte under en Hvit Armani blezer som matcher med en Svart Armani dressbukse Går alle datainteresserte 16-åringer fra Jessheim med Armani, DG og LV på søndager? 7267836[/snapback] han har sikkert ikke tatt det av fra i går da, i og med at han er oppe kl 8 tviler jeg på han har sovet Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Et par hvite Louis-Vuitton Calf LoafersEn Louis-Vuitton Abbesses City Bag Dolce & Gabbana Hvit t-skjorte under en Hvit Armani blezer som matcher med en Svart Armani dressbukse Går alle datainteresserte 16-åringer fra Jessheim med Armani, DG og LV på søndager? 7267836[/snapback] han har sikkert ikke tatt det av fra i går da, i og med at han er oppe kl 8 tviler jeg på han har sovet 7267907[/snapback] Å fortsatt være våken kl. 9 om morgenen og klare/gidde å skrive det på diskusjon er jo godt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg