Gå til innhold

Klær skaper folk — hvem er du i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg (for en gangs skyld) vært syk, så jeg har stort sett holdt meg innendørs. Dagens antrekk bærer preg av nettopp det...

Grått/sort linskjerf rundt halsen

Genser/longsleeve med sorte og mørkeblå horisontale striper

T-skjorte med sorte og hvite horisontale striper

Sort smal dressbukse med vertikale pin-striper

Grå ullsokker og slippers på føttene

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Dårlig tid i dag, så det ble slapp stil i dag også.

Ganske vanlig jeans fra We, rød t-skjorte (kan ikke fatte at jeg har rødt tøy, høyremann som jeg er :p ) fra Sykes og genser fra Russedress. Hvite tennissokker fra Adidas og et par Air Zoom Skylon fra Nike. Jakke i dag var som vanlig fra Westbeach, god og varm ski/snowboard-jakke.

Lenke til kommentar

Øhm, stilen min er ukjent. Vet ikke hva jeg skal kalle den.

Bukse; En marineblå bukse, ikke dongri, og ikke militær, men noe midt i mellom.

Overkropp/hode: En hvit skjorte med perler i kragen og halvlange armer, og en sort t-skjorte med korte ermer over, grått slips over der igjen, buttons på brystet og slipset, og en slik hatt som mine bestefedre og oldefedre gikk med en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Herregud, dere som sier det er deilig å ta på seg en joggebukse å ha en slækk dag vet ingenting! Hør her; Det er en kunst å slappe av, jeg har perfeksjonert denne kunsten i 17 år nå og har kommet fram til at det beste avslappnings plagget er INGENTING! Helt naken! Jeg skriver naken om det er noen som lurer ^^ Og har en slækk dag.

EDIT: Prøver å lære kjærsten min kunsten å slappe av også, men folk virker ikke helt mottakelige for mine perfeksjonerte teknikker!

Endret av nikrus
Lenke til kommentar

Denne tråden har særdeles liten verdi så lenge folk ikke poster bilder. Et bilde sier mer enn tusen ord, og det gjelder spesielt i forbindelse med klær. La meg derfor gå foran med et godt eksempel: :) (Ideelt sett burde man ta bilde av antrekket i sin helhet, men jeg har dessverre ikke kamera.)

Dagens eksamenslesing-antrekk:

Frakk (Tiger of Sweden):

tiger1ri.jpg

Bukse (Nudie Slim Jim):

nudiexc0.jpg

Sko (Tretorn):

5960121249_big.jpg

Bag:

RSAM344.JPG

(Den grønne.)

Genser (Selected): Finner ikke bilde

Skjerf (John Varvatos): Finner ikke bilde

Litt stilkræsj, men i kulden prioriterer jeg andre ting. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...