haakie Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Idag: Ei mørk ola-bukse fra DC. En Puma etterligning bare det står Pudel istedenfor med en puddel lenende over som tskjorte Zip hood fra Carharrt. Blå og hvite DC sko. Lue fra Carharrt Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Klesplagg: Brun Element bukse Svart ês skjorte Grønn Element genser Baker Belte hvitt Hvit Krew caps og Adio sko med golfmotiv eller hva man skal kalle det. Stil: Skate? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) I dag har jeg (for en gangs skyld) vært syk, så jeg har stort sett holdt meg innendørs. Dagens antrekk bærer preg av nettopp det... Grått/sort linskjerf rundt halsen Genser/longsleeve med sorte og mørkeblå horisontale striper T-skjorte med sorte og hvite horisontale striper Sort smal dressbukse med vertikale pin-striper Grå ullsokker og slippers på føttene Endret 8. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dårlig tid i dag, så det ble slapp stil i dag også. Ganske vanlig jeans fra We, rød t-skjorte (kan ikke fatte at jeg har rødt tøy, høyremann som jeg er ) fra Sykes og genser fra Russedress. Hvite tennissokker fra Adidas og et par Air Zoom Skylon fra Nike. Jakke i dag var som vanlig fra Westbeach, god og varm ski/snowboard-jakke. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sort dongeribukse/Microfiber( bergans, stormberg osv) I dag: Hw.no tskjorte sort genser osv går mye i sort, men det er fordi jeg ikke finner noe annet brukendes Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg får vel følge trenden ; Jeg kjører vanlig ola bukse, Adidas svarte Superstar sko, med en T - Skjorte med borregaard bjørnene på.. Blå bjørner forresten Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Øhm, stilen min er ukjent. Vet ikke hva jeg skal kalle den. Bukse; En marineblå bukse, ikke dongri, og ikke militær, men noe midt i mellom. Overkropp/hode: En hvit skjorte med perler i kragen og halvlange armer, og en sort t-skjorte med korte ermer over, grått slips over der igjen, buttons på brystet og slipset, og en slik hatt som mine bestefedre og oldefedre gikk med en gang i tiden. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Idag har jeg: M/98-bukse M/98-jakke Ullfrotté skjorte Ullfrotté stillongs M/77-marsjstøvler Blå beret (evt M/75-jakke når jeg skal ut) Standard arbeidsuniform for en soldat Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mørkeblå jeans (blend av alle ting). Hvit T-skjorte (ettersittende, uvisst merke). Grå tøfler. (Blir til sorte Ecco-sko når jeg skal på konsert/pils) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sort skinnjakke Sort ullskjerf Grå cardigan Hvit t-skjorte med v-hals Sort belte Sorte smale jeans Sorte chelseaboots Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 I dag: - Svarte sokker - Grå og litt baggy bukse med grått belte. - Svart singlet - Lilla hettegenser - Svart jakketing - Røde skogreier. + grønnfarge i trynet og slimrester (ikke sånn fra halsen, men sånn leikeslim) på buksa. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Stil: Trening Akurat nå: Sort D&G tskjorte, sort puma joggebukse, hvite Lacoste sokker. Endret 9. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) nå: -orange umbro håndballdrakt -svart umbro shorts -hvite nike tennissokker -mine elskede orange clima-cool sko -intense mengder harpiks spredt rundt på overkroppen og i håret. løvleij Endret 9. november 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmm, rock stil idag Var på JC her om dagen å fant en god del som jeg likte Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Herregud, dere som sier det er deilig å ta på seg en joggebukse å ha en slækk dag vet ingenting! Hør her; Det er en kunst å slappe av, jeg har perfeksjonert denne kunsten i 17 år nå og har kommet fram til at det beste avslappnings plagget er INGENTING! Helt naken! Jeg skriver naken om det er noen som lurer ^^ Og har en slækk dag. EDIT: Prøver å lære kjærsten min kunsten å slappe av også, men folk virker ikke helt mottakelige for mine perfeksjonerte teknikker! Endret 9. november 2006 av nikrus Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Svart joggebukse fra Adidas, som er hvertfall 3 nummer for stor, svart Dimmu skjorte. Ellers ingenting Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vanlig chill olabukse, mørkeblå langarma t-skjorte og vanlige brune vintersko. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Denne tråden har særdeles liten verdi så lenge folk ikke poster bilder. Et bilde sier mer enn tusen ord, og det gjelder spesielt i forbindelse med klær. La meg derfor gå foran med et godt eksempel: (Ideelt sett burde man ta bilde av antrekket i sin helhet, men jeg har dessverre ikke kamera.) Dagens eksamenslesing-antrekk: Frakk (Tiger of Sweden): Bukse (Nudie Slim Jim): Sko (Tretorn): Bag: (Den grønne.) Genser (Selected): Finner ikke bilde Skjerf (John Varvatos): Finner ikke bilde Litt stilkræsj, men i kulden prioriterer jeg andre ting. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 akkurat nå: -Rosa Bjørn Borg boxer -Hvite Lacoste sokker Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 I dag er jeg Knut Nærum: -Jackass t-skjorte -Dressjakke -Vanlige blå jeans -Sorte sokker. Oh yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg