edge Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dagens stil: Sliten telemark-bataljon-soldat Dagens klær: Camo-bukse, type mange lommer Ingen sokker Militærgrønn T-skjorte. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I dag -Svart volcom lue med rød volcom logo på ene sia -Koss headsett rundt halsen/oppå hue -Svart genser , med gul skrift og logo på -Svart baggy joggebuksa fra umbro elns -Røde og svarte dc shoes Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I dag -Svart volcom lue med rød volcom logo på ene sia -Koss headsett rundt halsen/oppå hue -Svart genser , med gul skrift og logo på -Svart baggy joggebuksa fra umbro elns -Røde og svarte dc shoes 7240237[/snapback] i like your style jeg har på meg en tigerbukse som jeg arvet av broren min for 2 år siden (alt for stor), et brunt lærbelte med bronsjespenne kjøpt på zara ganske billig og en diger grønn habitat genser. Idag er jeg glad og selvsikker hvis jeg er noen idag.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mørk Diesel deongeribuske Hvit t-skjorte Sort og hvit Adidas retro-treningsjakke-ting Hvite Adidas Superstar Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Svarte converse Svart l.e.i.-bukse m/naglebelte Hvit og blå tskjorte-utenpå-genser med "Vintage rock"-trykk (hodeskalle, vinger, blomster, gitarer og kruseduller i mørkerødt og hvitt) Militærgrønn hatt/caps fra Goorin Svart cordfrakk fra H&M Stil: Casual rock? Edit: La til bilde Endret 7. november 2006 av Vibeke Stølan Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) * Hvit bokser med rød hjerter på, sånn som på film 7236280[/snapback] Hvor fikk du tak i det? Må ha! 7236742[/snapback] Gave fra x'en! Aner ikke hvor den er kjøpt, men med et lite googlesøk fant jeg denne. Min har ikke så mange hjerter, noe jeg syns er finere, men det er jo smak og behag. Endret 8. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Antrekket i dag er forholdsvis slapt, men jeg liker det sånn. God og litt baggy bukse fra Salomon, litt for stor adidas t-skjorte og standard hettegenser fra VOKT. Stort sett sånt tøy jeg pleier å ha på meg hele tiden, så stilen blir vel bare min Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Sånn vanlige klær. Helt vanlig dieselbukse, helt vanlig og mørkeblå glidelåsgenser-uten-hette fra ricco vero , helt vanlig lyseblå pumaskjorte og grå tennissokker av typen: myk. I tillegg har jeg på meg vanlige lecog-sko når jeg går ut ytterdøra. Endret 8. november 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Joggings, sex pistols tskjorte, kosesokker og jakkegenser. Comfy. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dagens stil: Slakky. Svarte, baggy Puma bukser. EA- games hettegenser og caps. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I dag var det svart, svart og enda mer svart. En plain svart t-skjorte fra Dolce&Gabanna, svarte batistini jeans med små hvite streker, svart jakke og skjerf. Kaller det... Svart? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I dag var det svart, svart og enda mer svart. En plain svart t-skjorte fra Dolce&Gabanna, svarte batistini jeans med små hvite streker, svart jakke og skjerf. Kaller det... Svart? 7245538[/snapback] EMOkid Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dagens stil: Vanlig Skole Bukse: Mørk ganske slitt Replay, husker ikke navnet T-Skjorte: Sort, av merket Wax fra Carlings. Passformet var bedre før jeg begynte å trene =P Genser:Grå genser fra WESC med WESC(bokstaver) på ryggen Sokker:Beige sokker Boxer: Pastellgrønn BB-Boxer Sko: Hvite og grønne Lacoste Carnaby Og siden det var så sinnsykt kalt inne: Min elskbare Peak-jakke Typisk hverdagsantrekk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Dagens Stil = Boms Joggebukse, type billigtjafs fra innerst i skapet. Grønn fila tskjorte. En grå og en svart sokk. ... og ujevne skjeggstubber i hele trynet. Endret 8. november 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 dagens stil: slækk -mørkeblå timberland joggebukse -blå champion genser -hvit adidas t-skjorte -hvite nike sokker. nettop vært på trening og skal ingenting annet enn å slappe av så ingen grunn til å pynte seg Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nåværende stil: Uteligger? Barbeint Slitte lyse jeans Rød Jackass t-skjorte Sort beanie Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dagens stil: Vanlig skoledag. -Mørk, småslitt jeans fra Replay. -Grå hettegenser fra Juicy Cotoure. -Tiger-belte, ganske subtilt, ikke det store tigerhodet. -Mørkeblå Armani Jeans-sko. Ganske plain, med andre ord. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dagens stil: WTF NJUUB stil. Gear: Sand Jeans bukse, vanlig blå hettegenser, sorte lacoste sko, plain D&G belte. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dagens stil: Ble litt mye metal-klær idag, rimelig tilfeldig Mørk blå dongeribukse, svart metallica-genser, sko fra DC (tror jeg), Slayer t-skjorte og silkebokser med Simpson på (horribel å gå i, fikk den en gang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg