Niqābninja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Stil: slækk "jeg forsov meg og tok på meg det første jeg fant"-ish. Kan jo begynne på bunn: Turkise halvsokker Svarte leggvarmere Svart slækkebukse Grønn t-skjorte Kurt Cobain hettegenser Og pulesveis Nydelig Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 * En Lee-bukse som lukter jenteparfyme (aner ikke hvordan det skjedde, den var nyvasket og jeg har ikke vært borpå noen på en stund). * Svarte, tynne sokker. * Hvit bokser med rød hjerter på, sånn som på film * Hvit t-skjorte fra Zara, utrolig deilig stoff og fin passform. Dette kombinert med mitt "gal professor"-hår blir utrolig vakkert om jeg kan si det selv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dagens stil: Dunno. Lee bukse, grønn Tiger Of Sweeden genser, lacoste sko. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 * Hvit bokser med rød hjerter på, sånn som på film 7236280[/snapback] Hvor fikk du tak i det? Må ha! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) I dag: grønn björnborg boxer, svart blåkleder arbeidsbukse, fox racing genser, og fox lue Går vanligvis med jeans og en eller annen band-tskjorte. Endret 7. november 2006 av raid2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er hvertfall nok med kapitalister her, det skal være visst Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I dag er jeg mørk olabukse og stripegenser Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sykemeldt slask; Idag har jeg blitt sykemeldt, så da blir det asosialt foran TV/ Mac. To forskjellige sokker, med hull der storetåen er (klipper ikke neglene nei ) Fløyelsbukse som er så slitt at det ikke er fløyelsebukse lengre Tskjorte fra igår Thrasher hettegenser Ahh, deilig 7228257[/snapback] Akkurat det samme idag, haha. utenom at jeg ikke har tskjort på meg nå. S.L.O.B Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I dag har jeg typisk "etter treningsøkt"-antrekk på meg. Mørk grønn skjorte med no skrift på. Svart jakke-genser med hette. Mørk grå joggebukse. Slækkis i dag. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) - Adidas hi-racer sorte sko - Slitt, lys Levis bukse - Tiger-belte (ikke det hodet alle har, en glatt plate med en T gravert i midten) - Hvit, plain longsleeve genser med en G-Star t-skjorte beregnet til utenpå longsleeves - Helt sort DIM bokser kun med logo - Helt sorte, tynne sokker Stil: Average Kolbotn-Joe Endret 7. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Treningsbukse og hettegenser, kjører slakk! Alt annet klør i lengden Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har akkurat dusja, kjører en oransje joggedress fra Adidas sammen med de deilige mørke tøflene mine. Og nei, jeg går aldri utenfor huset i disse klærne, kun til innendørs bruk Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 current outfit: rød/svart stripet adidas shorts orange "clima cool" adidas sko svett blå adidas t-shirt og jammen meg hvite adidas-sokker style:håndballtrening, rett før dusj Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (Helt hvite) + en grå singlet og svart/grå stripete genser. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Artig tråd. Grønn bukse, litt sånn "army green" Grå t-skjorte, (like farger somdenne) Lyseblå v-hals genser. Endret 7. november 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 På forelesning: Sort smalt slips Mørkegrå cardigan og hvit skjorte, med ermene brettet opp Mellomgrå slimfit-jeans Sort enkelt belte Sorte chelsea-boots Utendørs: Sort dobbelspent ullfrakk Sort messengerbag Sorte skinnhansker Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Akkurat nå: Blend-jeans Lyseblå Moods of Norway-genser Rødt belte fra H&M (har sånne i tre farger ) Rosa "What would MacGyver do?"-t-skjorte Tja, vet ikke helt hva slags stil det er. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Akkurat nå: Blend-jeans Lyseblå Moods of Norway-genser Rødt belte fra H&M (har sånne i tre farger ) Rosa "What would MacGyver do?"-t-skjorte Tja, vet ikke helt hva slags stil det er. 7240060[/snapback] Femi. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 I dag har jeg travet rundt om i Paris på shopping. Antrekket har vært: Sorte Armani jeans, hvit slim fit skjorte med sorte striper samt en sort V-hals genser fra Gucci. Viktig med gode sko når man går frem og tilbake på Champs Elysees, så i dag gikk jeg med Gucci mokasiner med den klassiske rød/grønne Gucci-stripen. Beltet er selvsagt i samme stil og også skjerfet av kamelhår er sort med den rød/grønne stripen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg