Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bruker jo ullstrømpebukse da, smarten. 7233600[/snapback] Hvordan er det i forhold til ullstilongs f.eks.? Jeg hadde frosset ihjel om jeg hadde gått ute i stilongs + shorts når kulda setter inn. Akkurat i dag hadde vi faktisk 6 plussgrader og vind, så jeg var fristet til å gå i bar overkropp for å nyte vinden (elsker å kjenne vinden river i kroppen). Jeg synes fremdeles det hørtes kaldt ut å ikke ha noe vindtett til å dekke bena. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg synes fremdeles det hørtes kaldt ut å ikke ha noe vindtett til å dekke bena. 7233717[/snapback] Min opplevelse er at jeg er varmere hvis jeg bruker shorts/skjørt og ullstrømpebukser enn hvis jeg bruker en tight bukse, så på vinteren går jeg nesten aldri med bukser fordi da blir jeg blå på knærne og rumpa. Er enig at det må se dritkaldt ut, men i dag har jeg vært varm hele tiden. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg synes fremdeles det hørtes kaldt ut å ikke ha noe vindtett til å dekke bena. 7233717[/snapback] Min opplevelse er at jeg er varmere hvis jeg bruker shorts/skjørt og ullstrømpebukser enn hvis jeg bruker en tight bukse, så på vinteren går jeg nesten aldri med bukser fordi da blir jeg blå på knærne og rumpa. Er enig at det må se dritkaldt ut, men i dag har jeg vært varm hele tiden. 7233785[/snapback] Du går ikke med noe under buksen? Ikke strømper av noe slag? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du går ikke med noe under buksen? Ikke strømper av noe slag? 7233798[/snapback] Hvis jeg skal begynne å bruke strømper under buksene, må jeg begynne å kjøpe bukser i større størrelser og da sitter de ikke fint uten strømper. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Stripete hvit og blå Poco Loco-genser Blå stripete t-skjorte (glemt hvilket merke) Lee-bukse Standard svarte sokker Svart-grå camomønstret Volcom-jakke Røde, hvite og blå Nike Terminator Low-sko Stil: Normal stil for meg, noe litt eget? Endret 6. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du går ikke med noe under buksen? Ikke strømper av noe slag? 7233798[/snapback] Hvis jeg skal begynne å bruke strømper under buksene, må jeg begynne å kjøpe bukser i større størrelser og da sitter de ikke fint uten strømper. 7233805[/snapback] Luksusproblem Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Idag er jeg handyman. Hodeplagg; Bukse; Genser; Sko; Fikk en Helly Hansen jakke for ikke så lenge siden, finner ikke bilde av den. Skoene er sinnsykt herlige, Circa sko er gode å gå i faktisk. Har prøvd Emerica, s, Vans, Osiris, DC og masse andre diverse skatesko. Circa er best mener jeg (Emerica er ikke langt unna.). Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Dagens stil: Kuk Klesplagg: Svart dongeribukse, Iron Maiden t-skjorte, Høyhalset litt tjukk svart genser(kan minne om slike militær gensere, bare den ikke har disse "pachtene" og shit som det, og at den er svart da) og Slayer hettgenser utenpå der igjen. Endret 6. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Grå hettegenser med hvite sømmer rundt glidelåsen og rødt trykk på ryggen fra Poco Loco Rød t-skjorte med hvit trykk Lys-blå Replay dongeribukse Sorte og røde Adidas Superstar Axes: Byggfag ? Endret 6. november 2006 av EvenT Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Husk at det er lov til å se bra ut for seg selv, selv om en driter i hva andre synes om en. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dagens plagg: En snowboard inspirert bukse jeg fikk fordi broren min ikke gadd å reparere en søm som var gått opp. og en hettegenser, type skating/snowboard/"new" punk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skoene er sinnsykt herlige, Circa sko er gode å gå i faktisk. Har prøvd Emerica, s, Vans, Osiris, DC og masse andre diverse skatesko. Circa er best mener jeg (Emerica er ikke langt unna.). 7233979[/snapback] I alle år har eg fått beskjed frå kiropraktoren min om å aldri begynne å gå i "skatesko". Det er mulig at dei føles gode å gå i, men du gjer deg sjølv ei bjørnetjeneste mtp. ryggen seinare i livet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Akkurat nå går jeg med boxer. Men stilen pleier å være dongri bukse med tskjorte og genser med glidelås. De skal matche. Har nesten bare gensere med glidelås, rimelig genialt plagg :=) Edit: Jeg går med helt svarte Globe sko når det ikke er snø og armyboots når snøen er her. Beltet er et svart "skinn"belte med liten vanlig spenne. Endret 7. november 2006 av RIP Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) hvite og grønne DC sko, slitt olabukse, hvit longsleve med svart t skjorte over og hvit hettegenser med svart motiv.. Endret 7. november 2006 av nerval Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dagens stil: Møkkete bonde. Klesplagg: Hvit Flügger arbeidsbukse, en svart og en blå sokk, svart Re Maskin a\s genser og rød/hvit rutete Norske Skog skjorte. ... en god mandag med andre ord! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) SkyMarshall: var tirsdag når du postet men Dagens stil: Jobb. Mørk t-skjorte fra Blend gul genser med stilig mønster fra blend Mørk dongeri-bukse. mørke sko... hvem bryr seg egentlig? Endret 7. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Idag (vanlig skoledag) har jeg på meg en brun hettegenser fra Moods of Norway, en småslitt jeans fra RARE, og et par grønne D&G sko. Artig fargekombinasjoner, med andre ord. Utenpå har jeg en mørk Diesel-boblejakke, og et brunt polo-skjerf. Endret 7. november 2006 av edds Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Klær: Svart boxer og grå t-shorte. Stil: Nettopp stått opp stil :!: Også kalt: Stil-for-de-som-ikke-bryr-seg-så-mye-om-klær-på-morgenen..... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Axes: Byggfag ? 7234007[/snapback] Nope, bruker den når jeg drar på jobb. Skal egentlig bruke industribukse/overall som alle andre, men mange som bruker snekkerbukser pga lommene. Jeg går Eda TeknikCenter i Åmotfars, industriskole. ^^ Endret 7. november 2006 av Axes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dagens stil: Skole Denimblå bukse med hull og shityo fra et eller annet random merke. Trolig Levi's. Sort ziphood med orange glidelås og striper fra Boss Sorte sko fra T.U.K. Random, limegrønn t-skjorte 7227220[/snapback] Som i går, bare med random, gul t-skjorte. Samt hvite tennissokker fra Champion og en svart boxer med rød rand fra Calvin Klein Usaklig ukomfortabelt egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg