AT1S Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Sitter her i lysebrun linbukse 8783781[/snapback] hva er linbukse a? 8783863[/snapback] En bukse som er laget av stoffet lin? Vanskeligere er det ikke vet du kjakan Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 I dyreste laget for min lommebok. Hadde hatt små-noia for å satt flekker som ikke fjernes så lett på det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 If you can't afford to break it, you can't afford to buy it Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 I dag går jeg i rester fra gårsdagen. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tennis: Tennissokker fra Nike Wilson hvit tennis Pique Wilson Tebbis shorts Addidas Tennis sko Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 I dag var jeg litt random Hvitt miniskjørt fra Lacoste (jeg er kul) Hvit Tights fra bik bok Rosa t-skjorte med sopper på fra Carlings Rosa vans-sko Og i kveld når jeg skal på kino blir det Samme skjørtet Sorte sko med hvite polkadots Litt lang genser fra Peak Kjedelig random dag, rett og slett... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Fotball =D -Svart shorts fra nike. -Rosa peak t-skjorte Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Emerica dongribukse Quiksilver hettegenser (grå) Billabong t-skjorte (knallgul) Hvite tennissokker Tommy Hilfiger-tøfler (de er ganske kule) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, jeg sitter med nøyaktig samme tøflene på meg nå =P Men min stripe er rød. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Skjule solbrennte armer looken: Kul brun Blend t-skjorte. Sort Napapijri genser (vet sort og brunt ikke matcher ) Sort Bjørn Borg boxer Lindeberg Jeans Sort sokker D&G belte Endret 5. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er ikke dette bare, yet another, stor, feit telletråd? Endret 5. juni 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 FredricC: Er en rød stripe under den hvite. Man kan såvidt se den på den høyre tøffelen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kom akkurat hjem fra a night out med venner og familie, dagens antrekk var: - Plain, hvit T-skjorte fra Bjørn Borg - Plain, hvit boxer fra Bjørn Borg - Ubehandlet denim fra Acne Jeans (modell Max) - Hvit skjorte med lyseblå striper fra Hugo Boss - Hvite slippers-aktige sko fra Ask The Missus - Sort belte fra Tiger of Sweden Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Slappe av hjemme: Rådenim jeans (Cheap Monday) Hvit v-hals tee (Fillipa K) Grå ziphood (HM) Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tja, hva skal jeg kalle dagens stil? Går i hvert fall i ei svart, posete og behagelig kosebukse som kan knyttes inn nede på bena + en svart, liten topp. Relativt utringa, med blondestropper Sokkene er svarte og grå... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Avslapping etter fotballkamp: Joggebukse, T-skjorte og ingen sokker. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Mötley Crüe Konsert i dag: Mötley Crüe T-skjorte Svart Billabong Shorts Svarte Element sko Flosshatt Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Sko: Adidas Sokker: Tommy Hilfiger Bukse: Diesel T- Skjorte: Lacoste Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Eksamens antrekk. Joggebukse t-skjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg