Tee-Zee Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Plagg i dag: Hvite Adidas Superstars, en forholdsvis lys Polo Jeans-bukse, en hvit Pumagenser type med hette og min Vålerengadrakt, bare fordi de tok bronse i går. Stil: Pretty average.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Plagg: Lys 512-levis, grønn T-skjorte med trykk, og en hvit hood-zipper over. Helt plain egentlig... Lenke til kommentar
April Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Plagg: Svart genser, sort/grå kjole, lys donegeribukse og "tog" hatt! Stil: Wierd art student person ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hvit svær posete joggebukse. Stor grå asics-t-skjorte. Hvite sokker fra Nike. Svart Bjørn Borg-bokser. Dette er da etter at jeg kom hjem fra skolen. Stilen heter: Chill Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Bare en ting til tittelen. Ville ikke sagt klær skaper mennesker, for det gjør det jo ikke, men kanskje klær skaper personlighet... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 En kjip dag på NTNU: Litt for stor, veldig ordinær olabukse. Sort Batistini-longsleeve med noe skriftgreier på skuldra. Støvle-sko-ish ting som ikke tar seg ut, men som forserer snø og kulde. 80-kroners cubus-lue. Skinnhansker. Fleecejakke m/ membran, egentlig tur-jakke for kalde dager. Nå er lua, hanskene og jakka tatt av, erstattet av standard grå Tøfler. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har litt "rockete" stil. I alle fall i forhold til medelever. Svart, stram dongeribukse, svart band-tskjorte, converse(selv om det er fittekaldt på vinteren), bustete hår (Akkurat klippa av meg dreadsen ) og militærgrønn veske er somregel anntrekket. Ellers er jeg veldig glad i å gå med joggebukse, og bruker det like ofte som "vanlige klær". Har dessuten flere jobbegukser enn dongeribukser.. EDIT: Leif. Og ja, jeg driter i merket. Endret 6. november 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Mitt antrekk i dag; Sorte, trange jeans Sort enkelt belte, Sort enkel t-skjorte Mørk grå/sort genser med v-hals Sort bomullsskjerf. Utendørs supplerte jeg med følgende; Dobbelspent sort ullfrakk Sorte skinnhansker Sort messengerbag Hvite conversesko ("chuck taylor all star mono", for de som lurer). Kombinasjonen av sort antrekk med hvite sko er en klassiker i min garderobe, selv om dagens kombinasjon av chuck taylors og frakk kanskje er et litt uvanlig stilkræsj. Uansett, jeg liker det.. Endret 6. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Marwin hettegenser og militærbukse og lue med brem Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 TDK bukse Sorte sokker J&J Belte H.I.T.S Rød med hvit skrift t-skjorte.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Mitt antrekk i dag er: Mørkebrune og veldig lave samt nokså trange håndlagde jeans m/feil fra Boss, sort t-skjorte og verdens største YSL-genser (brun) med et beige DG-skjerf. Valgte et par mørkebrune Prada boots i dag, og matchet disse med brune Gucci solbriller og brune vanter. Det var heldigvis ikke så kaldt i Oslo i dag, så fungerte fint dette. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Mitt antrekk i dag: -Svart, slapp joggebukse i bomull -Lysebrun, ensfarget T-skjorte -Armygrønn "jakke" -HH vinterjakke *-Hvite tennissokker, men bruker dette hver dag, så tenkte ikke på å ta det med Endret 6. november 2006 av medlem-105476 Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Virker som folk har mye penger her Diesel bukse (Puma belte) Columbia Fleece genser WESC blå t skjorte På hodet: En blå Billabong lue med brem, 100% acryl>kaldt! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Virker som folk har mye penger her 7233398[/snapback] Virker også som om det er utrolig mange slasker her. Akkurat nå inkluderer det meg, for jeg har vært på trening. Nike-joggebukse, popit-t-skjorte, lange, svarte Nike-tennissokker. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 I dag hadde jeg på denne genseren med et bredt belte i livet, bare med gullkant der en fester beltet: og en brun shorts med strømpebukse i samme farge som genseren. Ble kanskje litt for søtt når jeg tenker etter, men jaja, dagen er over. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Virker som folk har mye penger her 7233398[/snapback] Virker også som om det er utrolig mange slasker her. Akkurat nå inkluderer det meg, for jeg har vært på trening. Nike-joggebukse, popit-t-skjorte, lange, svarte Nike-tennissokker. 7233422[/snapback] Klær skaper ikke mennesker, heller omvendt. Slask er jo å foretrekke. Men klarer ikke det selv Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 ... og en brun shorts ... 7233478[/snapback] Hvor i huleste bor du nå om dagen? Forhåpentligvis sør for Roma. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Sportsidiot med snørr i nesa Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Virker som folk har mye penger her 7233398[/snapback] Virker også som om det er utrolig mange slasker her. Akkurat nå inkluderer det meg, for jeg har vært på trening. Nike-joggebukse, popit-t-skjorte, lange, svarte Nike-tennissokker. 7233422[/snapback] Klær skaper ikke mennesker, heller omvendt. Slask er jo å foretrekke. Men klarer ikke det selv 7233541[/snapback] Har jo sagt det tidligere. Klær skaper stil, ikke mennesker... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 ... og en brun shorts ... 7233478[/snapback] Hvor i huleste bor du nå om dagen? Forhåpentligvis sør for Roma. 7233578[/snapback] Bruker jo ullstrømpebukse da, smarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg